Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:33:10 GMT

رقیب احتمالی استقلال و سپاهان حذف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۶۳۵۶

رقیب احتمالی استقلال و سپاهان حذف شد

تیم فوتبال الاتحاد عربستان موفق نشد مجوز حرفه ای برای حضور در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاتحاد عربستان موفق نشد سهمیه حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و بدین ترتیب این تیم حضور در ACL 2022 محروم شد.

 

الاتحاد فصل گذشته توانست با ایستادن در رتبه سوم لیگ حرفه ای عربستان، چهارمین سهمیه حضور در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که سهمیه عربستان در ACL 2022 سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم است، الاتحاد می بایست در مرحله پلی آف حضور پیدا می کرد.

 

 

از طرف دیگر و با توجه به اینکه ایران در دوره آتی این رقابت ها سهمیه 2 + 2 دارد، دو تیم استقلال و سپاهان باید در مرحله پلی آف حضور پیدا کنند و از آنجایی که 11 تیم حاضر در پلی آف برای 4 سهمیه مرحله گروهی تلاش می کنند، احتمال برخورد الاتحاد با یکی از تیم های سپاهان یا استقلال بسیار زیاد بود.

 

در همین رابطه عدنان جستینه خبرنگار عربستانی نزدیک به باشگاه الاتحاد در توئیتر خود مدعی شد که مدیران الاتحاد قصد اعتراض به این تصمیم را ندارند و این تیم در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا شرکت نخواهد کرد. طبق اعلام رسانه های عربستانی، تیم فوتبال التعاون جایگزین الاتحاد در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

عربستان الاتحاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الاتحاد لیگ قهرمانان آسیا پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم استقلال آبی‌پوشان ملاثانی می‌رود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه 7 اردیبهشت ماه با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از این رقابت‌ها، سپاهان در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف تیم استقلال آبی‌پوشان ملاثانی می‌رود.

بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از امروز آغاز می‌شود و سپاهان فردا در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این مرحله از رقابت‌ها باید به مصاف تیم دسته یکی استقلال ملاثانی برود؛ دیداری نسبتا آسان اما چالش‌برانگیز  که می‌تواند مسیر زردپوشان اصفهانی را برای قهرمانی در جام حذفی سخت کند.

سپاهانی‌ها در مرحله قبل با نتیجه 3 بر صفر از سد تیم شمس‌آذر قزوین گذشتند و در قرعه‌کشی رقیب استقلال ملاثانی شدند؛ شاگردان اکبرپور نیز در مرحله یک‌شانزدهم نهایی تیم صنعت نفت را در ضربات پنالتی حذف کردند و بر اساس قرعه‌کشی میزبان سپاهان شدند.

رقابت‌های جام حذفی برای سپاهان اهمیت ویژه‌تری دارد؛ زردپوشان اصفهانی شانی زیادی برای قهرمانی در لیگ ندارند و همین امر ارزش قهرمانی در جام حذفی را برای آنها دو چندان می‌کند و با انگیزه مضاعفی به میدان خواهند رفت.

شاگردان مورایس در دو هفته اخیر 2‌برد پیاپی را به دست آوردند و از روند ضعیف‌شان فاصله گرفتند و از نظر روحی_روانی در شرایط خوبی به سر می‌برند.

سپاهان از مهره‌های کلیدی و با کیفیت بسیاری بهره می‌برد که کاملاً با سیستم دلخواه مورایس منطبق هستند.

زردپوشان اصفهانی در فاز تهاجمی اگرچه قدرت بالایی داشته و با به ثمر رساندن 44 گل، برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند. آنها در هر بازی، حملات پرشماری را انجام داده و موقعیت‌های گلزنی متعددی را خلق می‌کنند و حضور مخره‌های مثل کاوه رضایی، مغانلو، اسدی، شکاری و احمدزاده دست مورایس را برای چیدن ترکیب دلخواهش باز گذاشته است. سپاهانی‌ها در خط دفاعی اما عملکرد متوسطی داشته و تا بدین جای فصل 23 گل را دریافت کرده و همین امر ضعف ساختار دفاعی این تیم را نشان می‌دهد.

در طرف مقابل استقلال ملاثانی اگرچه در لیگ آزادگان شرایط خوبی ندارد اما در جام حذفی تا بدین مرحله شگفتی‌ساز بوده و رقیب سرسختی به شمار می‌رود. نکته قابل توجه آنکه شاگردان اکبرپور امسال در هیچ کدام از بازی‌های خانگی‌شان شکست نخورده‌اند و در ورزشگاه خودشان برای هر تیمی رقیب سرسختی به شمار می‌روند.

آنچه مشخص است بازیکنان ملاثانی انگیزه بالایی دارند و تلاش خواهند کرد تا با پیروزی مقابل سپاهان شگفتی‌ساز شوند؛ شاگردان اکبرپور  از قدرت بدنی بالایی بهره برده و بازی مستقیمی را ارائه می‌دهند. آنها در فاز هجومی سعی دارند تا با استفاده از ضربات آزاد و کرنر و ارسال از کناره‌ها به گل برسند.  آنچه مشخص است استقلال ملاثانی رقیب دست و پا بسته‌ای نیست و حضور بازیکنانی مثل احسان علوان‌زاده، محمد اهل شاخه، امید خالدی، وحید نامداری، احمد جبوری، میثم شاهمکوند، دانیال مومنی، امید صیدالی و میلاد پاک‌پرور دست اکبرپور را برای چیدن ترکیب دلخواهش باز گذاشته است.

جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟

برترین گلزنان

شهریار مغانلو با 14 گل و احسان علوان‌زاده با 5 گل برترین گلزنان دو تیم در این دیدار هستند.

ترکیب احتمالی سپاهان
نیما میرزازاد، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور،رامین رضائیان، امید نورافکن، محمد کریمی، برایان دابو، رضا اسدی، کاوه رضایی و رضا شکاری

سرمربی : مورایس

برنامه سایر دیدارهای این مرحله به شرح زیر است:

پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه

مس رفسنجان _پیکان

جمعه 7 اردیبهشت ماه

آلومینیوم اراک_پرسپولیس

ذوب‌آهن _ تراکتور

فجرسپاسی_گل‌گهر سیرجان

ملوان_ سایپا

هوادار_مس سونگون

مس کرمان_چادر ملو اردکان

انتهای پیام/170/

دیگر خبرها

  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد