Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آندرانیک تیموریان ، در حاشیه برگزاری جلسه مربیگری A آسیا گفت:

جا دارد از فدراسیون فوتبال و همه اساتیدی که در جلسه حضور داشتند و اینکه با رعایت پروتکل های بهداشتی توانستیم این جلسه را برگزار کنیم. بازیکنان سابق تیم ملی حضور داشتند خیلی کلاس پرباری بود. امیدواریم که بتوانیم در بحث مربی گری به فوتبال ایران کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاس ها تازه تمام شده است و امیدوارم که بتوانم یک روز مربی بشوم. چند پیشنهاد هم داشتم که با آن ها صحبت کردم ولی به توافق نرسیدم.

او در خصوص شرایط تیم ملی و درگیری لفظی مهدی طارمی و اسکوچیچ گفت :

تیم ملی شرایط مطلوبی دارد و اینکه شایسته این است که به جام جهانی صعود بکند. حالا اتفاقی که بین آن ها افتاده است فکر می کنم باید صبور تر باشیم الفاظی که نسبت به هم به کار می بریم افتاده تر باشد. این اتفاق قبلا هم بوده است و چیز خاصی نیست.

او درباره تیم ملی امید گفت :

برای آقای مهدوی کیا هم آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم که در تاجیکستان نتایج خوبی بگیرند و به فینال این مسابقات راه پیدا کنند.

او درباره عملکرد اسکوچیچ گفت:

الان اسکوچیچ و بازیکنان تیم ملی هردو یک نفر هستند و مهم این است که پرچم تیم ملی ایران در قطر به احتزاز در بیاید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی مهدی طارمی آندرانیک تیموریان تیم ملی دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال مهدی طارمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی تاج: نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط استقلال و پرسپولیس نیستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال گیلان که در سالن اجتماعات ملل منطقه آزاد انزلی برگزار شد به آخرین وضعیت کسب مجوز حرفه‌ای توسط این ۲ باشگاه اشاره کرد و گفت: مشکل بدهی‌های این ۲ باشگاه رفع شده ولی بحث مالکیت مشترک همچنان به عنوان یک مساله پابرجا است.
وی افزود: به زودی مشکل مالکیتی پرسپولیس برطرف می‌شود و این باشگاه زیرنظر یکی از بانک‌ها قرار می‌گیرد و باشگاه دیگر همچنان می‌تواند زیر نظر وزارت ورزش باقی بماند.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به وضعیت فوتبال ایران در رتبه بندی‌های جهانی گفت: در رشته فوتبال رتبه بیستم جهان را در اختیار داریم، ضمن اینکه در فوتسال رتبه ششم و در فوتبال ساحلی که یکی اه ز قطب‌های برتر بشمار می‌رویم در جایگاه پنجم جهان هستیم.
مهدی تاج در ادامه با اعلام اینکه رقابت‌های سال آینده لیگ برتر با VAR انجام می‌شود افزود: از فردا یکشنبه ۲۵ داور زیر نظر ۲ مدرس از اسپانیا و ایتالیا آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.
وی تصریح کرد: هم اینک مدرسان اسپانیایی و ایتالیایی در تهران حضور دارند تا داوران ایرانی را تحت آموزش قرار دهند، ضمن اینکه ۷ داور نیز زیر نظر مدرسان مصری و اردنی آموزش لازم اتاق VAR را فرا خواهند گرفت.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما داوران آموزش دیده هم داریم و با آموزش این تعداد داور عملا مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت و برای آوردن این سیستم در حال برطرف کردن مشکلات هستیم.
مهدی تاج افزود: البته VAR در برخی از ورزشگاه‌ها به صورت ثابت نصب می‌شود و باشگاه‌هایی مثل گل گهر سیرجان، سپاهان و سایر مجموعه‌ها که درخواست سیستم کمک داور ویدئویی دارند اگر شرایط نصب را داشته باشند، سیستم به آنان هم واگذار خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: ما برای اینکه شاهد کاهش اعتراضات در فوتبال باشیم باید به سمت استفاده از این سیستم برویم وضمن آنکه امیدوا به پایان یافتن اعتراضات نیستیم، چون اعتراض کردن امری طبیعی در فوتبال شده، اما به طور حتم با آوردن این سیستم، شاهد کاهش اعتراضات به داوری خواهیم بود.
وی در ادامه به وضیعت فوتبال گیلان اشاره کرد و گفت: گیلان نقش زیادی در ترکیب تیم‌های ملی فوتبال دارد و بازیکنان زیادی از این استان در تیم‌های ملی فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال در هر ۲ بخش بانوان و آقایان حضور دارند.
مهدی تاج افزود: از سوی دیگر گیلان در لیگ‌های مختلف کشور نیز نمایندگانی دارد و در بخش مربیگری نیز مربیان ارزشمندی در هر ۲ بخش بانوان و مردان فعالیت می‌کنند.
وی در ادامه به وجود پتانسیل بالا در فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان در گیلان اشاره و کرد و گفت: این خطه باید در این ۲ بخش که از قطب‌های برتر کشور محسوب می‌شود، سرمایه‌گذاری بیشتری کند، زیرا پتانسیل بسیار خوبی در این ۲ بخش در این استان وجود دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال به سرمایه گذاری مناسب باشگاه ملوان در بخش بانوان اشاره و خاطرنشان کرد: از این باشگاه به دلیل سرمایه گذاری در بخش فوتبال بانوان قدردانی می‌کنم تیمی که توانست عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کند و امید است این باشگاه و هیات فوتبال گیلان در فوتبال ساحلی نیز سرمایه گذاری بیشتری انجام دهند.
مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان گیلان امروز در منطقه آزاد انزلی برگزار شد که در نهایت قربانعلی الماسخاله با کسب ۳۷ رای از ۳۸ رای ماخوذه برای چهارمین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات فوتبال گیلان انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • کریستیانو رونالدو جانشین مهدی طارمی در پورتو؟
  • واکنش سایت پرتغالی به گلزنی طارمی برای پورتو
  • مهدی طارمی از روی نیمکت بلند شد و به داد پورتو رسید
  • فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی
  • مهدی تاج: نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط استقلال و پرسپولیس نیستیم
  • مهدی تاج: نباید مردم را نسبت به وضعیت استقلال و پرسپولیس امیدوار کنیم!
  • واکنش مهدی مهدی‌پور به شادی گل بلانکو + عکس