Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: قرار ما این است که ظرفیت ها و نیازها و مشکلات استان ها را شناسایی کنیم تا بر اساس آنها تصمیم گیری شود و توجه به مناطق محروم و کم برخوردار و رسیدگی به مسائل آنها از اولویت های ما است. 

دکتر میرهاشم موسوی امروز ‌پنجشنبه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پربرکت حضرت محمد(ص) با اشاره به فرمایش آن حضرت در خصوص یاری به نیازمندان گفت: رسول الله می فرمایند: صدای نیاز افراد را به من برسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان خود را در مقام پاسخگویی خمی بینند. همین نکته و گزاره پیامبر اسلام باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. اصولاً فسفه وجودی شرکای اجتماعی از منظر ما این است که اینان ولی نعمت های ما هستند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس عدالت بنیان گذاشته شده است، گفت: در کلان سازمان تامین اجتماعی مشکلاتی وجود دارد، با بازنشستگان، کارگران و کارفرمایان باید به گفت و گو بنشینیم و با یکدیگر مشکلات را رفع و برای توسعه عدالت تلاش کنیم.

موسوی تصریح کرد: توانمندی ها و ظرفیت های داخلی این سازمان فراوان است. نیروی انسانی و شرکای اجتماعی ظرفیت های مناسب این سازمان هستند. اگر به خوبی از آنها استفاده شود می توانیم در زمینه های مختلف این سازمان موفق شویم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه معتقدم این استان محروم نیست بلکه دارای ظرفیت های طبیعی، معدنی و گردشگری زیادی است، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری کردستان استان فرهنگی است، این استان نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پورذهبی خواستار سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی در استان کردستان به منظور رفع بیکاری و افزایش اشتغال جوانان شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند ایجاد واحد پژوهشی و فناوری مجزا در کشور هستیم 

ابراهیم صالحی عمران، رئیس انجمن آموزش عالی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا با بیان اینکه سهم پژوهش از تولید ناخالص ملی در کشور هنوز جای بحث دارد و زیر نیم درصد است؛ تاکید کرد: سهم پژوهش از تولید ناخالص ملی در بسیاری از کشور‌های پیشرفته بالای ۲ تا ۳ درصد است که نشان از اهمیت سران آن کشور‌ها به فعالیت‌های پژوهشی دارد، اما در ایران اینگونه نیست. 
 
رئیس انجمن آموزش عالی ایران گفت: بخشی از واحد پژوهش و فناوری در وزارت علوم و بخش دیگر آن در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که این ۲ واحد باید یکپارچگی و هماهنگی بیشتری با یکدیگر داشته باشند تا تمام دستگاه‌ها و ذی نفعان را برای فعالیت‌های پژوهشی منسجم کنند. 
 
صالحی عمران تصریح کرد: باید باور کنیم که پژوهش می‌تواند مبنای خوبی برای تصمیم گیری‌های سیاسی، تربیتی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... باشد. 
 
وی ادامه داد: مطمئن هستیم که پیامد‌ها و نتایج بسیار بیشمار زیادی اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از پژوهش به دست می‌آید که مبنای توسعه و پژوهش در کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • نیازمند ایجاد واحد پژوهشی و فناوری مجزا در کشور هستیم 
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟