Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شیرانی مدیر امور باغبانی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، از کشت زعفران در ۳۵ هکتار از اراضی شهرستان بن خبر داد.

او گفت: میانگین برداشت زعفران در هر هکتار زمین کشاورزی در شهرستان بن، چهار تا پنج کیلوگرم است.

بیشتر بخوانید

آغاز کشت زعفران در شهرستان سامان

شیرانی پیش‌بینی کرد: امسال ۱۶۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم محصول زعفران از زمین‌های کشاورزی این شهرستان برداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشت زعفران جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم در میناب


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرجهاد کشاورزی شهرستان میناب گفت: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۸ هزار تن گندم از زمین‌های زیر کشت گندم میناب برداشت شود.
ناصر نورزاده افزود: چهار رقم گندم چمران، سیروان، برات و سحر در میناب کشت شده است که برداشت آن از اواخر فروردین شروع و تا اواخر اردیبهشت ادامه دارد.
وی گفت: گندم‌های برداشت شده توسط تعاونی روستایی بصورت تضمینی و با قیمت مصوب ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری و به کارخانه‌های تولید آرد سراسر استان ارسال می‌شود.
نورزاده افزود: به علت کاهش بارندگی و همچنین کاهش تخصیص آب سد شمیل و استقلال به زمین‌های کشاورزی، برداشت امسال نسبت به پارسال ۱۰ درصد کاهش دارد.

بیشتربخوانید: خرید تضمینی۶۰۰ تن گندم در هرمزگان؛ تاکنون
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان میناب گفت: ۸۰ درصد گندم کاران مینابی برای آبیاری زمین هایشان از روش‌های نوین آبیاری استفاده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت محصولات زراعی پاییزه در شهرستان کارون
  • خسارت بیش از ۴۵۰ میلیارد تومانی تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن
  • برداشت محصول بیش از ۴۷۰ هکتار از اراضی دیم شهرستان سرباز
  • خسارت تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن
  • آغاز برداشت خوشه های گندم در آبادان
  • آغاز برداشت گندم در آبادان
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۱۳۰۰ هکتار مزارع در عنبرآباد 
  • ‍ کشت زیره در ٣٠٠ هکتار زمین کشاورزی بجستان
  • آغاز برداشت گندم در میناب
  • ۱۵ هزار هکتار از مزارع دیم و آبی شهرستان گرمسیری قصرشیرین زیر کشت گندم