Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@20:38:23 GMT

فوت فرزند شهید یاسوجی ۲ روز پس از خودسوزی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۶۴۵۹

فوت فرزند شهید یاسوجی ۲ روز پس از خودسوزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «روح‌الله برازیده» فرزند شهیدی که ۲ روز پیش روبروی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به خودسوزی کرده بود، امروز پنجشنبه ۲۹ مهر درگذشت.

این جوان ۳۸ساله پس از اقدام به خودسوزی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شده بود و  پس از انجام برخی اقدامات، از این بیمارستان به بیمارستان امیرالمومنین شیراز اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دکتر مهدی اصلانی پزشک معالج، این جوان دچار سوختگی ۸۶ درصد شده و به ریه و مجاری تنفسی وی آسیب شدیدی وارد شده بود و با وجود دستگاه تنفس مکانیکی، ساعتی پیش درگذشت.

گفتنی است این جوان دیروز به دلیل درد زیاد در حالا اینتوبه به سر می‌بُرد و به ناچار با داروهای بیهوشی به خواب مصنوعی رفت.

بنا بر این گزارش، معاون رئیس جمهور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضایی به صورت جداگانه ابعاد موضوع خودسوزی این فرزند شهید را پیگیری می‌کنند.

فرزند شهید برازیده متاهل و دارای ۳ فرزند بود که برای پیگیری وضعیت اشتغال و وام خود به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کرده بود و بعد هم در  اعتراض به وضعیت موجود، با بنزین اقدام به خودسوزی کرد.

بیشتر بخوانید؛

دستور ویژه رئیس‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری خودسوزی فرزند شهید در یاسوج | جزئیات خودسوزی مقابل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد کد خبر 633407 برچسب‌ها استان کهگیلویه خودکشی حوادث - آتش سوزی شهید - بنیاد شهید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه خودکشی حوادث آتش سوزی شهید بنیاد شهید بنیاد شهید فرزند شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد

"سید حسین طباطبایی" روز چهارشنبه افزود: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

این مسئول اظهار کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و تردد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد