Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@18:12:42 GMT

خرید جذاب فرهاد مجیدی پدیده استقلال می شود ؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۶۴۸۷

خرید جذاب فرهاد مجیدی پدیده استقلال می شود ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از بازیکنانی که با نظر فرهاد مجیدی در بازار نقل و انتقالات تابستانی جذب استقلال شد، امیرحسین حسین‌زاده وینگر جوان فصل گذشته سایپا بود؛ او که هفته آینده وارد ۲۱ سالگی‌اش می‌شود، در همان بدو ورود به استقلال، چالش بزرگ مسابقه با الهلال را تجربه کرد که به رغم جوانی و کم‌تجربگی و هم‌چنین ناهماهنگی با همبازیان خود توانست نمایش خوبی را در ریاض از خود نشان بدهد و هواداران استقلال را به خود امیدوار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا حسین‌زاده که پیراهن شماره ۹۹ استقلال را به تن می‌کند، شب گذشته برای نخستین‌بار در لیگ برتر برای استقلال به میدان رفت و با تصمیم مجیدی به صورت فیکس در ترکیب آبی‌پوشان مقابل هوادار قرار گرفت.

 

این بازیکن سرعتی و خوش‌تکنیک، توانست بارها خط دفاعی هوادار را آزار دهد و حتی دو نوبت فرصت گلزنی هم به دست آورد اما بی‌دقتی و کم‌تجربگی اجازه گلزنی به این مهاجم جوان را نداد.

یکی از موقعیت‌های جدی که این وینگر جوان استقلال خلق کرد در نیمه دوم بود که با شوت محکم از پشت محوطه جریمه پس از حرکت تکنیکی و عبور از مدافع هوادار، دروازه مسلم حق‌شناس را تهدید کرد اما گلر هواداری‌ها با واکنشی به موقع توپ را دفع کرد و مانع از به ثمر رسیدن نخستین گل لیگ برتری حسین‌زاده با پیراهن استقلال شد.

 

آبی‌پوشان در فصول گذشته بازیکنان جوان موثری همچون اللهیار صیادمنش و مهدی قایدی داشته‌اند که در حال حاضر لژیونر شده و خارج از فوتبال ایران بازی می‌کنند و سبک بازی امیرحسین حسین‌زاده می‌توان تلفیقی از مدل بازی صیادمنش و قایدی دانست و باید دید در ادامه راه، این بازیکن جوان چه عملکردی را از خود نشان می‌دهد و چه زمانی می‌تواند نخستین گل خود با پیراهن استقلال را جشن بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال امیرحسین حسین زاده استقلال استقلال تهران امیرحسین حسین زاده حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • واکنش حسینی به احضار به کمیته انضباطی؛ از رفتارم سوءبرداشت شد!
  • حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • حسین حسینی: نمی‌خواستم به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم!