Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:13:07 GMT

الهامی مهمان امشب فوتبال برتر

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۶۵۶۷

الهامی مهمان امشب فوتبال برتر

سرمربی نساجی مازندران در برنامه امشب فوتبال برتر حضور پیدا می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، برنامه امشب فوتبال برتر در شرایطی از حدود ساعت ۲۳:۳۰ می‌شود که ساکت الهامی مهمان ویژه این برنامه خواهد بود و به گفت‌وگوی حضوری با محمدحسین میثاقی می‌پردازد.

 

ساکت الهامی که در نخستین تجربه سرمربیگری در تراکتور این تیم را به قهرمانی در جام حذفی و رتبه چهارم لیگ برتر رساند و پس از نیم‌فصل دوری از شغل خود هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت و عملکرد خوبی در این تیم داشت، حالا با دعوت برنامه فوتبال برتر درباره شرایط کاری‌اش به صحبت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او پس از سرمربیگری در نساجی ۲۳ امتیاز در ۱۳ مسابقه فصل گذشته لیگ برتر کسب کرد و پس از اینکه تصمیم گرفت کارش با قائم‌شهری‌ها را ادامه بدهد، در هفته اول فصل جدید نیز موفق شد فجرسپاسی شیراز را شکست بدهد تا یکی از مربیان برنده لیگ ۲۱ باشد.

 

برنامه فوتبال امشب در حالی روی آنتن می‌رود که قرار است بررسی بازی‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال را داشته باشد.

نساجی مازندران ساکت الهامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران ساکت الهامی فوتبال برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب اوسمار برای میثاقی

 اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد. میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.

منبع: برترین‌ها

tags # اوسمار ویرا ، محمد حسین میثاقی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم