Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با تقسیم‌بندی تیم‌های حاضر در فصل جدید لیگ برتر در سه سطح، ابراز امیدواری کرد که فشردگی لیگ سبب مصدومیت بازیکنان نشود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال لبنیات هراز آمل امسال نیز فصل جدید لیگ برتر را با هدایت بهروز عطایی استارت خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با اشاره به پخش شدن بازیکنان کلیدی در تیم‌های مختلف لیگ برتر ۱۴۰۰، گفت: جدول این دوره از رقابت‌ها به سه بخش تقسیم می‌شود. بخش اول شامل ۵، ۶ تیم برتری است که شانس کسب سکو و مقام قهرمانی دارند. بخش دوم تیم‌هایی هستند که استراتژی‌شان حضور در مرحله پلی‌آف است و بخش سوم هم تیم‌هایی هستند که برای سقوط نکردن از لیگ می‌جنگند.

عطایی با تاکید بر سخت و نزدیک بودن رقابت‌های امسال، افزود: با توجه به این‌که لیگ امسال به‌صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود، تیم‌های میزبان در خانه بازی‌های قابل قبولی خواهند داشت و فشار زیادی به رقبا می‌آورند. در مجموع فکر می‌کنم بازی‌های سختی پیش روی تمام تیم‌ها خواهد بود.

وی در ارزیابی تیم پاس گرگان به عنوان رقیب تیم لبنیات هراز آمل در هفته نخست لیگ برتر هم گفت: هفته‌های ابتدایی همه مسابقات، اعم از تورنمنت‌ها و لیگ‌ها، سخت است، چون رقبا شناخت چندانی از یکدیگر ندارند. در ادامه مسابقات، اطلاعاتی که به بازیکنان و تیم‌ها می‌رسد به تیم‌ها کمک می‌کند تا استراتژی منطقی‌تری به‌کار گیرند. البته ما با تیم پاس گرگان یک بازی تدارکاتی داشتیم و یکسری اطلاعات از یکدیگر به‌دست آورده‌ایم که در بازی اول به هر دو تیم کمک خواهد کرد. با این حال همه بازی‌ها و به‌خصوص بازی‌های ابتدای لیگ، سخت خواهد بود.

سرمربی لبنیات هراز آمل با اشاره به شیوه برگزاری لیگ امسال، ادامه داد: در سنوات گذشته روال به این صورت بود که مسابقات در ابتدا به‌صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد و در پایان دور برگشت هشت تیم به پلی‌آف صعود می‌کردند که در این مرحله قهرمان مسابقات و جایگاه سایر تیم‌های برتر مشخص می‌شد. لیگ امسال نیز با همین شیوه برگزار خواهد شد. اطمینان دارم لیگ پرفشاری پیش‌رو داریم. از طرفی برگزاری دو بازی در هفته فشار کار را دوچندان خواهد کرد. امیدوارم با برنامه‌ریزی درست تیم‌ها بازی‌های خوبی انجام گیرد و جدا از هر نتیجه‌ای که اتفاق می‌افتد، فشردگی لیگ سبب مصدومیت نشود و بازیکنان در صحت و سلامت، لیگ را به پایان برسانند.

عطایی درباره هدف لبنیات هراز آمل در این دوره از مسابقات هم گفت: تلاش می‌کنیم در زمره ۵، ۶ تیم بالای جدول قرار گیریم، اما تمام توان خود را برای کسب موفقیت‌های بیشتر به کار خواهیم گرفت.

سی‎وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از روز یکشنبه دوم آبان‌ماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: رونمایی از ۳ تیم مدعی قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر والیبال

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال بهروز عطایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال والیبال بهروز عطایی لبنیات هراز آمل لیگ برتر بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان

 تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان در دومین دیدار از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۹ دیروز (سه‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی، ۳ بر ۲ به سود فولاد بود.

پیکان در ست‌های اول و دوم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شد، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد در ست‌های سوم و چهارم به بازی برگشتند و ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند تا برنده بازی در تای برک مشخص شود. فولاد در ست پنجم هم ۱۵ بر ۹ به برتری رسید تا به‌عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

تیم فولاد سیرجان در بازی نخست که یکشنبه برگزار شد با نتیجه ۳ بر یک پیکان را شکست داده بود.

دیدار دوم تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه از سری پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال نیز امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود. شهداب در بازی نخست ۳ بر یک برنده شده است.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر والیبال؛ ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • لیگ برتر والیبال|کار شهرداری و شهداب به بازی سوم کشیده شد
  • اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است
  • عطایی و شاگردان به فینال رسیدند
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • فولاد سیرجان نخستین فینالیست لیگ برتر والیبال
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • اکبری ماراتن برده را باخت/ عطایی فینالیست شد