Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@11:06:19 GMT

گاف جدید بایدن: 36 سال معاون رئیس‌جمهور بودم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۶۶۳۳

گاف جدید بایدن: 36 سال معاون رئیس‌جمهور بودم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی روز چهارشنبه خود در گافی جدید گفت که وی به مدت ۳۶ سال به عنوان معاون رئیس‌جمهور در رفت و آمد بوده است.

گاف جدید بایدن در سخنرانی وی در «اسکرانتون» پنسیلوانیا مطرح شد و بار دیگر رئیس‌جمهور آمریکا را به سوژه کاربران در فضای مجازی تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن گفت: من به مدت ۳۶ سال به عنوان معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده پس از کشته شدن همسر و دخترم هر روز [با امترک (شرکت راه‌آهن آمریکایی) ] در رفت و آمد بودم، به خانه می‌رفتم تا خانواده‌ام را ببینم، (این روند) هرگز متوقف نشد.

همسر اول بایدن، «نیلیا» و دختر نوزادشان نائومی در تصادف رانندگی در سال ۱۹۷۲ جان باختند. در آن زمان بایدن سناتور دلاور بود.

وی پس از چند دهه حضور در سنا، از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ معاون باراک اوباما رئیس‌جمهور اسبق آمریکا بود.

بایدن ۷۸ ساله در دوران حضورش در سنا و کاخ سفید سابقه مسافرت مداوم با خط آهن امترک بین واشنگتن و خانه‌اش در ویلمینگتون دلاور را دارد. بایدن به اسکرانتون جایی که در آن متولد شد سفر کرده بود تا از برنامه اقتصادی خود که باعث اختلاف بین دموکرات‌ها در کنگره شده، دفاع کند.

گاف‌ها و ضعف حافظه جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از زمان روی کار آمدنش بارها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته و منتقدانش را واداشته در سلامت روان و قابلیت‌های ذهنی او تردید کنند.

«رانی جکسون» پزشک سابق کاخ سفید که هم‌اکنون یکی از نمایندگان کنگره آمریکا است، پیش‌تر ضمن ابراز نگرانی از سلامت روانی رئیس‌جمهور ایالات متحده، پیش‌بینی کرد که بایدن قبل از پایان دوران ریاست‌جمهوری خود مجبور به استعفا شود.

فاکس نیوز نیز اخیراً گزارش داد در کتاب جدید «باب وودوارد» و «رابرت کاستا» خبرنگاران واشنگتن پست با عنوان «خطر» (Peril) گفته شده که دستیاران بایدن عمداً رئیس‌جمهور را برای ممانعت از گاف دادن او، از رویدادهای بدون متن یا مصاحبه‌های طولانی دور نگه می‌دارند. این دستیاران شامل «ران کلاین» رئیس کارکنان کاخ سفید و «آنیتا دان» مشاور بایدن می‌شوند.

در این کتاب ذکر شده آن‌ها این اثر را «دیوار» اطراف بایدن در تلاش برای مقابله با «تمایل وی به زودخشمی و اشتباهات کلامی گاه به گاه» توصیف کرده‌اند.

به گزارش فاکس نیوز، علیرغم  این تلاش‌ها، اظهارات نادرست رئیس‌جمهور آمریکا همچنان ادامه داشته است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1115777 برچسب‌ها بایدن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بایدن رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد