Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان برگزاری لیگ برتر به شیوه رفت و برگشت را شایسته والیبال ایران دانست و تاکید کرد که در رقابت‌های سال 1400، هفت تیم مدعی قهرمانی این رقابت‌ها هستند.

به گزارش برنا؛ رحمان محمدی‌راد فصل جدید لیگ برتر را نسبت به سال گذشته پویاتر دانست و افزود: با توجه به یارگیری خوب و برنامه‌ریزی بهتر باشگاه‌ها، توقع من این است که شاهد مسابقات با کیفیت‌تری در لیگ امسال باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد فاصله بین باشگاه‌ها نسبت به سال گذشته کمتر شده است. دلیل حرفم بازی‌هایی است که در مسابقات تدارکاتی داشتیم و سطح کیفی تیم‌ها به نظر بسیار بهم نزدیک بود. این مسئله می‌تواند به بالا رفتن کیفیت بازیکنان و والیبال ایران کمک کند.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان درباره شیوه برگزاری این دوره از رقابت‌ها، گفت: شیوه برگزاری رفت‌وبرگشت، شایسته والیبال ایران است. والیبالی که در سطح جهان مطرح است باید لیگ استانداری داشته باشد. به هر حال باشگاه‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها یکسری مسئولیت‌های اجتماعی برعهده دارند که با میزبانی از مسابقات در استان‌های خود می‌توانند به مسئولیت‌های خود عمل کنند. به هر حال ممکن است مشکلاتی هم در جریان برگزاری مسابقات به‌وجود آید، ولی امیدوارم با استفاده از تجربیات فصل گذشته، مراحل گروهی و پلی‌آف را در صحت و سلامت کامل پشت‌سر بگذاریم.

محمدی‌راد با اشاره به اهداف باشگاه سپاهان در لیگ برتر امسال، افزود: سپاهان یک باشگاه کامل است که با برنامه سه‌ساله وارد مسابقات شده است. امیدوارم امسال بهترین نتیجه را بدست آوریم هرچند که تعداد تیم‌هایی که برای کسب قهرمانی، سرمایه‌گذاری کرده‌اند کم نیست و شانس قهرمانی برای 6 یا هفت تیم وجود دارد. شاید سال گذشته تعداد تیم‌های کمتری شانس کسب سکو داشتند ولی امسال با توجه به تقسیم شدن بازیکنان در تیم‌های مختلف، به نظر می‌رسد تعداد تیم‌های مدعی قهرمانی بیشتر شده و شاهد مسابقات با کیفیت‌تری خواهیم بود. امیدوارم بتوانیم به اهداف مدنظر برسیم.

وی مس رفسنجان را حریفی قابل احترام، با کیفیت و با تجربه خواند و درخصوص بازی نخست فولاد مبارکه سپاهان با این تیم، گفت: امیدوارم بتوانیم از امتیاز میزبانی هفته اول به خوبی استفاده کنیم و پیروز مسابقه شویم.

سی‎وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از روز یکشنبه دوم آبان‌ماه آغاز می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر ایران فولاد مبارکه والیبال جهان سلامت باشگاه سپاهان بازی فولاد مردان لیگ برتر والیبال والیبال باشگاه ها رقابت ها لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق آلمان: فرانسه مدعی اصلی یورو است

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری دوستانه در روز شنبه آلمان موفق شد با نتیجه ۲-۰ فرانسه را شکست دهد. این زنگ خطری بود برای دیدیه دشان که به دنبال راه‌حلی برای تیمش باشد اما فیلیپ لام معتقد است که فرانسه در یورو ۲۰۲۴ دچار مشکل نخواهد شد.

ستاره سابق فوتبال آلمان در مصاحبه جدیدی مدعی شد که علیرغم پیروزی روز شنبه و با اینکه مسابقات یورو در آلمان برگزار خواهد شد اما این فرانسه است که مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

لام در این مورد گفت:«فرانسه مدعی اصلی است. خیلی ساده می‌شود فهمید. به این دلیل که آنها می‌توانم بگویم ۴۰ بازیکن بسیار بااستعداد دارند. آنها تیم بسیار متعادلی در اختیار دارند و می‌توانند به راحتی با چند تعویض تغییراتی بزرگ در بازی ایجاد کنند‌. بازیکنانی را روی نیمکت دارند که می‌توانند در هر تیمی بازیکن فیکس باشند. در زمین هم تیم بسیار کاملی دارند و می‌توانم با خیال راحت بگویم آنها مدعی اصلی قهرمانی هستند.

البته تیم‌های دیگری مانند انگلیس، آلمان، اسپانیا و بقیه تیم‌های بزرگ هم شانس خوبی برای قهرمانی دارند و علاوه‌بر این‌ها دوست دارم مانند ایسلند در سال ۲۰۱۶ یک تیم شگفتی‌ساز و جذاب در جام ببینم.

من آن جام را دوست داشتم چون هم تیم‌های جذابی مانند ایسلند و فرانسه را دیدیم و هم در پایان پرتغال به شکل سورپرایزکننده‌ای قهرمانی را به دست آورد.»

دیگر خبرها

  • یک مدعی غیرمنتظره برای جایزه MVP لیگ والیبال ایران
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • پست پرترافیک تیم‌ملی یک مدعی جدید پیدا کرد
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • شهداب در آستانه هتریک قهرمانی
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • کاپیتان سابق آلمان: فرانسه مدعی اصلی یورو است
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار