Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:08:21 GMT

وزیر راه و شهرسازی وارد اردبیل شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۶۸۹۶

وزیر راه و شهرسازی وارد اردبیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش با ورود به فرودگاه اردبیل مورد استقبال مسئولان و مدیران استان اردبیل قرار گرفت تا در سفر سه روزه از زیرساخت‌های حوزه راه و مسکن بازدید کند.

وزیر راه و شهرسازی بعد از ورود به فرودگاه اردبیل و استقبال مسئولان قرار است در دفتر امام جمعه اردبیل حضور پیدا کرده و دیداری را با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم قاسمی همچنین در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه راه و شهرسازی حاضر شده و در جمع مدیران این دستگاه‌ها سخنرانی خواهد کرد.

برنامه اصلی وزیر راه و شهرسازی روز جمعه همزمان با سفر رئیس جمهور خواهد بود که به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان‌های اردبیل و نمین حاضر خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی اول صبح در مراسم بهره‌برداری از مجتمع آموزشی حیات طیبه حاضر می‌شود تا این پروژه عظیم آموزشی و پرورشی را به بهره‌برداری برساند.

بازدید از مجتمع مسکونی اندیشه و کلنگ‌زنی واحد مسکونی جهش تولید به تعداد چهار هزار واحد در اردبیل از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی قبل از ظهر روز جمعه خواهد بود.

رستم قاسمی در سفر به اردبیل به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور از بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده اردبیل و تونل شمالی حیران بازدید کرده و در جریان پیشرفت این پروژه قرار می‌گیرد.

بازدید از شهرک خصوصی آرتا دیگر برنامه تدارک دیده شده برای وزیر راه و شهرسازی است که در قالب طرح‌های توسعه‌ای و به عنوان کارخانه بزرگ تولید ام. دی. اف و مجتمع‌های مینی پتروشیمی در حال اجراست.

شرکت در جلسه شورای اداری نمین از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی خواهد بود که در نهایت رستم قاسمی با حضور در شورای اداری استان گزارشی را از روند طرح‌های توسعه‌ای در اردبیل و نمین به رئیس جمهور ارائه خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی به رغم پایان سفر رئیس جمهور در روز جمعه همچنان در استان اردبیل حضور داشته و صبح شنبه از پروژه ریلی این استان بازدید کرده و از مراحل ریل‌گذاری راه آهن اردبیل – میانه دیدن خواهد کرد.

بازدید از احداث باند دوم اردبیل – سرچم از دیگر برنامه‌های است که رستم قاسمی قرار است در آن شرکت داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی قبل از ظهر روز شنبه اردبیل را به مقصد تهران ترک کرده که انتظار می‌رود ماحصل این سفر تأمین اعتبار برای تکمیل راه آهن اردبیل – میانه، توسعه بزرگراه‌های استان و همچنین احداث ۲۰ هزار واحد مسکن در طول سال در این استان باشد.

کد خبر 5333219

منبع: مهر

کلیدواژه: رستم قاسمی کلنگ زنی ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا گرگان واکسن کرونا کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها واکسیناسیون کرونا ایلام شیوع کرونا وحدت اسلامی همدان وزیر راه و شهرسازی دیگر برنامه رئیس جمهور رستم قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور وارد سریلانکا شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور کشورمان پس از انجام سفر رسمی ۲ روزه به سه شهر اسلام‌آباد، لاهور و کراچی پاکستان، به دعوت رسمی همتای خود و همچنین به منظور حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا، دقایقی قبل وارد سریلانکا شد و مورد استقبال مقامات رسمی این کشور قرار گرفت.

کد خبر 6087200 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • رییس جمهور وارد تهران شد
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • رئیس جمهور وارد سریلانکا شد
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • اردوغان بعد از ۱۲ سال وارد بغداد شد
  • اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد