Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی زلفی گل در پیام خود به یادواره شهدای دانشجوی استان زنجان که به صورت تصویری صورت گرفت، گفت: برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق دارم خداوند بزرگ را شکر می‌کنیم که کشور ما هم میهنان ما برای شهدا و خانواده معظم و معزز شهدا جانبازان و آزادگان ما ارزش ویژه‌ای قائل هستند و خدا را شکر می‌کنیم که شهدای کشور ما متعلق به اقشار مختلف هستند و هیچ گاه نگاه به شهدا یک نگاه سیاسی، قومی، فرهنگی، نژادی و زبانی نبوده و از هر قوم و زبان و نژاد و فرهنگی باشند شهدا عزیزان جامعه ما هستند سمبل و نماد گذشت و ایثار جامعه ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم تحقیقات و فناوری اطلاعات در پیام خود عنوان کرد: اگر امروز هم عزیزان دانشجوی ما دانشجویان بسیجی ما و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان به ویژه دانشگاه زنجان زحمت برگزاری کنگره شهدای دانشجویی را کشیدن به خاطر قدردانی از فرهنگ گذشت و ایثار و شهادت است یکی از راه‌های ارزشمند سرمایه گذاری برای آیندگان یک جامعه ایجاد فرهنگ سالم است فرهنگ جهاد و شهادت و گذشت و ایثار فرهنگی است که باید به نسل‌های آینده منتقل بشود و نسل‌های آینده ما می‌دانند که چه کسانی از کیان و ناموس کشور ما در دوران دفاع مقدس دفاع کردند.

زلفی گل افزود: چه عزیزانی در حال حاضر هم جان عزیزشان را در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و ناموس کشور ما دین و میهن کشور ما دفاع می‌کنند شهدای حریم و حرمت هم در این راستا نقش‌آفرین بودند ما وقتی بحث شهدا مطرح می‌شود شهدا به هر عزیزی که اطلاق می‌شود که جان عزیزش رو برای صیانت از کیان و ناموس کشورمان تقدیم می‌کند شهدای آتش نشان ما هم از این دسته از شهدای سلامت که از بعد از شیوع ویروس کرونا جان عزیزشان را برای سلامت هم میهنان ما در طبق اخلاص قرار دادن هم در رسته و در طبقه شهدای ما قرار می‌گیرند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ما قدر این عزیزان را می‌دانیم و به خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌کنیم، افزود: برای همه خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست دادند در شیوع کرونا ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار براشون آرزوی سلامتی و صبر جمیل داریم.

زلفی گل، با اشاره به اینکه استان زنجان و شهر زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۵۰۰ شهید رو تقدیم جمهوری اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند که این نشون میده که استان زنجان استانی ولایت‌مدار دین باور و هویت مدار است، گفت: مردم زنجان به عنوان مردمانی ولایی شناخته شده‌اند و هر جا نیاز بوده تمام قد در راستای دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند دانشگاه‌های زنجان و دانشگاهیان فرهیخته هم مستثنا از این قاعده نیستند خداوند بزرگ را شکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در فرهنگ دانشگاهی که متفاوت از سایر فرهنگ‌ها هست فرهنگ جهاد و گذشت و ایثار و شهادت جایگاه خاص خودش رو دارد، تاکید کرد: اگر امروز این کنگره به همت کمیته دانشگاهیان استان زنجان برگزار شده معنا و مفهومش این است که در پازل و جورچین فرهنگی جامعه دانشگاهی بحث شهید و شهادت جایگاه خاص خودش رو داره و خدا را شکر می‌کنیم که دانشجویان ما و جامعه دانشگاهی ما هم قدردان شهدا و خانواده معزز و معظم شهدا هستند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری اطلاعات افزود: با آرزوی توفیق برای همه شما عزیزان تشکر ویژه دارم از جامعه دانشگاهی دانشگاه‌های استان زنجان مردم عزیز و ولایت‌مدار زنجان و به ویژه قشر دانشجوی دانشگاه‌های زنجان که این احساس وظیفه را کردند که در این برهه از زمان بایستی کنگره را برگزار کنند و فرهنگ شهید و شهادت رو پاس بدارند و امیدوارم که موفق و موید باشید.

کد خبر 5333203

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر علوم دانشگاه های ایران دانشجویان ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا گرگان واکسن کرونا کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها واکسیناسیون کرونا ایلام شیوع کرونا وحدت اسلامی همدان جامعه دانشگاهی شکر می کنیم گذشت و ایثار استان زنجان کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در نشست ستاد اجرایی شهدای غریب استان بوشهر اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان در اجرای برنامه‌های شاخص در زمینه‌های مختلف به ویژه برگزاری اجلاسیه شهدای غریب در خرداد ماه تهیه مستند از شهدای شاخص استان و نیز به روز رسانی اطلاعات و آمار شهدا مد نظر قرار گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: این کنگره به جهت معرفی زوایای دیگری از حماسه‌ها و استقامت‌های دوران دفاع مقدس و اهمیت و ارج نهادن به شهدای غریب در نوع خود نوآورانه و ارزشمند است.

وی افزود: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای پاسداشت شهدای غریب در شورای هماهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به کمیته‌های استانی برای اجرا و برنامه ریزی لازم ارائه خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه باید فرهنگ نامه شهدای غریب در اسارت و یک کتاب در این زمینه تهیه و تدوین شود گفت: یادواره شهدای غریب در اسارت در هر استان و کنگره ملی آن نیز امسال به صورت سراسری برگزار می‌شود.

پورات عنوان کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهیم که در این زمینه اطلاع رسانی نمایند تا جامعه نسبت به وجود این عزیزان آگاهی پیدا کنند چون بسیاری از افراد وقتی که برای آنها توضیح داده می‌شود تازه متوجه می‌شوند که شهدایی هستند که در اسارت به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 6080528

دیگر خبرها

  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • تجدید میثاق نیروهای مسلح زنجان با شهدا + فیلم
  • تحول آوینی منجر به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت شد