Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم آزادی ۱۴ نفر از زندانیان که عصر پنجشنبه درمحل اداره زندان گنبدکاووس برگزار شد، رییس دادگستری این شهرستان به خبرنگاران گفت که علاوه بر زندانیانی که امروز آزاد شدند، ۴۰ زندانی جرائم مالی غیر عمد دیگر نیز که حکم محکومیت و جلب آنها توسط محاکم قضایی صادر شده بود توسط این نیکوکار گنبدی آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی یزدانی افزود: ۱۴ نفر از زندانیان بدهکار که دوران محکومیت را در زندان می گذراند امروز آزاد شدند و بقیه نیز در چند روز آینده همزمان با ولادت نبی مکرم اسلام یا از زندان آزاد شده یا از زندانی شدن آنها جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گلستان نیز در این مراسم با قدردانی از نیکوکار گنبدی که در طول سال و به‌مناسبت‌های مختلف زمینه آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد را فراهم می‌کند، گفت: علاوه بر آزادی ۵۴ زندانی توسط محمد شهرکی، ۹ زندانی دیگر نیز با کمک دیگر نیکوکاران این شهرستان و به‌مناسبت هفته وحدت آزاد می‌شوند.

غلامرضا سرلک افزود: همچنین با همکاری نیکوکاران گلستانی ۱۵ زندانی جرائم مالی غیرعمد اداره زندان گرگان نیز به مناسبت ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت از زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازخواهند گشت.

وی با قدردانی از تمامی نیکوکاران گلستانی که برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد همکاری دارند، بر استمرار این اقدام خداپسندانه و مشارکت دیگر خیرین برای پایان دادن به چشم انتظاری خانواده زندانیان تاکید کرد.

همچنین محمد شهرکی نیکوکار گنبدکاووس نیز در این مراسم به خبرنگاران گفت: با زندانی شدن یک فرد که ناخواسته دچار اتفاق منجر به جریمه مالی غیر عمد می‌شود، علاوه بر فرد، اعضای خانواده‌ وی نیز دچار مشکل و آسیب خواهند شد.

وی از نیکوکاران گنبدکاووس خواست تا برای کمک به حفظ بنیان خانواده از توان مالی خود برای آزادی زندانیان استفاده کنند.

شهرکی که ریاست شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری گنبدکاووس را از سال ۸۲ تا کنون نیز برعهده دارد حاضر به اعلام مبلغ پرداختی برای فراهم کردن آزادی زندانیان نشد.

وی در نیمه نخست امسال و در ایام ماه مبارک رمضان زمینه آزادی ۲۲۰ زندانی، در هفته قوه قضاییه موجبات آزادی ۴۷ زندانی و به مناسبت هفته دولت و ماه محرم نیز زمینه آزادی ۳۰ زندانی بدهکار و جرائم غیرعمد را فراهم کرده بود.

گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

برچسب‌ها گنبدکاووس آزادی زندانیان هفته وحدت سازمان زندان‌ها گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس آزادی زندانیان هفته وحدت گنبدکاووس آزادی زندانیان هفته وحدت سازمان زندان ها گلستان جرائم مالی غیرعمد آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری

دادستان مرکز چهارمحال‌وبختیاری گفت: آمار زندانیان استان در سال ۱۴۰۲ نسب به سال ۱۴۰۱، کاهش ۱۰ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش خبرگزار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، سیدنصرالدین صالحی در کمیته ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری اظهار کرد: آمار زندانیان استان در سال ۱۴۰۲ نسب به سال ۱۴۰۱، کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: حسب تاکید رئیس محترم قوه قضائیه و دادستان محترم کل کشور مبنی بر کنترل مجرمین حرفه‌ای، آمار غایبین از زندان بیش از ۳۸ درصد کاهش داشته است.

دادستان مرکز استان با قدردانی از مقامات قضائی در راستای افزایش بیش از ۳۰ درصدی بازدید از زندان‌های استان افزود: بهره‌مندی محکومین واجد شرایط استفاده از نهادهای تخفیفی، تأثیر بالقوه‌ ای در باز اجتماعی نمودن محکومین و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

صالحی خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ جلسه شورای طبقه بندی در زندان‌های استان برگزار و درخواست‌های زندانیان بررسی شد.

کد خبر 745534

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی