Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سردار پاسدار محمدجعفر اسدی معاون قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) روز پنجشنبه در دوازدهمین یادواره گرامیداشت شهدای وحدت که در مشهد برگزار شد گفت: دشمنان اسلام به تفرقه میان اقوام مختلف مردم در افغانستان امیدوار هستند و این کشور به خط مقدم تقابل تفرقه‌افکنان با امت اسلامی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مردم کشور افغانستان آگاه باشند هدف آمریکایی‌ها که با خفت این کشور را ترک کردند و همچنین گروهک‌های تروریستی وابسته به آنان، مشغول کردن شیعه و سنی به اختلافات و ریختن خون یکدیگر برای سیطره دوباره به این ملت است.

معاون قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص)  با اشاره به خصوصیات شهید شوشتری ادامه داد: این شهید جوانمرد قهرمان بود که هیچ‌گاه از تلاش در راه پاسداری دین خدا و رفع نیاز مردم دریغ نکرد و در این راه احساس خستگی نداشت.

بیشتر بخوانید

برگزاری یادواره شهدای وحدت در مشهد

سردار اسدی بیان کرد: شهید شوشتری مصداق بارز مجاهدانی بود که در تمام عمر خود به خاطر اخلاص و خداترسی، در نور باقی ماند و به فیض شهادت رسید.

او تصریح کرد: شهید شوشتری برای ایجاد روابط برادرانه و حسنه با مردم، اعتقاد به اسلام، قرآن و پیامبر اکرم (ص) را مد نظر قرار داد و همین که طرف مقابل یک برادر دینی او قرار می‌گرفت، به معنای واقعی کلمه به عنوان یک برادر در رفع نیاز وی تلاش می‌کرد.

معاون قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) تاکید کرد: این شهید بزرگوار به مسلمانان آموخت که عوامل تفرقه انگیز را باید کنار گذاشت و دوشادوش و متحد در مقابل دشمنان ایستاد و اگر منطق راهبردی او امروز در جامعه اسلامی نهادینه می‌شد، هرگز وقایع تلخ و دردناک یمن، عراق و افغانستان را شاهد نبودیم.

سردار اسدی با بیان اینکه صهیونیسم جهانی، دشمن شماره یک اسلام و بشریت است و نفاق این عناصر پلید به برکت خون شهدا برای همه آشکار می‌شود اظهار کرد: همان عامل بزدل که شبانه شهید سلیمانی را در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رساند، با همان تفکر ناجوانمردانه، شهیدان شوشتری و محمدزاده را در منطقه "پیشین" استان سیستان و بلوچستان شهید کرد و رد پای صهیونیست‌ها و عاملیت آمریکای جنایتکار در آن به روشنی مشهود است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرارگاه خاتم الانبیا شیعیان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد

به گزارش همشهری آنلاین، آزادراه شهید شوشتری کمربندی شرقی تهران است که اتوبان امام رضا(ع) را در جنوب‌شرق پایتخت به اتوبان شهید یاسینی متصل می‌کند. با ساخت و بهره برداری از این آزاد راه ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری هدایت می شود و بخش زیادی از بار ترافیک شرق تهران (سه راه افسریه و بسیج) کاهش می یابد.

آن طور که محمد شیری عنوان کرده: «عملیاتی شدن این پروژه مستلزم رفع معارضین بود که از ابتدای سال گذشته ۲۶ معارض تجاری و مسکونی که در مسیر این آزاد راه قرار داشتند، تملک شد اما یک ملک با عرصه ۱۳۲ متر مربع باقی مانده بود. با پیگیری‌های صورت گرفته این ملک با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آزاد سازی شد.»

به گفته او ملک مسکونی معارض دیگری هم وجود دارد که مجوز اعمال ماده ۹ (تملک به شرط واگذاری زمین دیگر) از شورای شهر دریافت شده و مراحل قانونی را طی می‌کند که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضین پروژه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته می شود.

کد خبر 846864 برچسب‌ها شهردارى تهران منطقه ۱۵ بزرگراه تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • رفع معارضین مسکونی از مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • رفع آخرین معارضان طرح آزادراه شهید شوشتری
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است