Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-وزیر راه و شهرسازی با حضور در استان اردبیل با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل دیدار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل، وزیر راه و شهرسازی عصر امروز بعد از ادای احترام به گلزار شهدا با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این دیدار با گلایه از وضعیت راه اردبیل اظهار داشت: با توجه به وضعیت تصادفات در شمال استان ضروری است هر چه سریع‌تر چهار خطه اردبیل به سمت پارس‌آباد تکمیل و راه‌اندازی شود و همچنین نیاز است هر چه سریع‌تر محور کلور – درام به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملی با تاکید بر  تکمیل راه آهن اردبیل – میانه افزود: این مهم از مطالبات اصلی مردم منطقه است که نیاز است احداث این خط ریلی به بخش خصوصی سپرده شود تا مردم از مزایای این خط ریلی بهره‌مند شوند.

وی در رابطه با مسکن ملی نیز بیان کرد: ما به شدت نیازمند تأمین سرپناه برای گروه‌های مختلف به ویژه طبقات و دهک‌های پایین جامعه هستیم که با توجه به آمارها و برآوردها مسکن موجود بیشتر از بعد خانوارهاست که باید قدرت خرید مردم را در این حوزه بالا ببریم.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه اینکه بخواهیم خانواده‌های نیازمند را صاحب سرپناه کنیم، اقدام خوبی است، افزود: با اعمال مالیات بر عایدی درآمد و مسکن به سمتی حرکت کنیم تا ساخت واحدهای مسکونی به افراد نیازمند برسد.

وزیر راه و شهرسازی در اردبیل: می‌خواهیم همه متقاضیان واقعیِ مسکن مورد حمایت "طرح اقدام ملی" قرار بگیرنددستگاه قضا به تعلل راه و شهرسازی برای حل مشکلات "منظریه" چهارمحال و بختیاری ورود کندوعده وزیر راه و شهرسازی به کشتی‌گیران مدال‌آور استان فارس

در تلاشیم تا مسکن را متقاضی‌محور بسازیم 

وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار با بیان اینکه مصوبات خوبی برای رفع عقب‌ماندگی استان در نظر داریم، گفت: براساس وعده‌های داده شده در تلاشیم تا  پایان دولت سیزدهم، 4 میلیون مسکن متقاضی‌محور بسازیم.

وی به تصمیمات خوب برای کمک به توسعه زیرساخت‌ها در استان اشاره کرد و افزود: قبل از سفر مصوبات خوب و شایسته‌ای را هم در حوزه راه، هم تکمیل راه آهن و بخش مسکن برای استان اردبیل داشتیم که امیدواریم بعد از سفر شاهد عملیاتی شدن این مصوبات باشیم.

قاسمی بیان کرد:  ما ناگزیریم از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه خطوط ریلی و آزادراه‌ها استفاده کنیم و در مورد راه آهن اردبیل – پارس‌آباد نیز آمادگی داریم با مشارکت 15، 20 یا 30 ساله با بخش خصوصی احداث راه آهن اردبیل به پارس‌آباد را انجام دهیم.

انتهای‌پیام/131/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی نماینده ولی فقیه راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه و سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام شهید حجازی بیان کرد: هر کس در مسیر اطاعت الهی قدم بردار خداوند به او عنایات بسیاری خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: با اقدام اخیر سپاه و حمله به سرزمین‌های اشغالی فلسطین تمام جهان به اقتدار ایران پی برد که از سوی سپاه محقق شد.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش است تا با تجزیه کشورهای بزرگ جهان اسلام بتواند به راحتی آنها کنترل کند و تنها ایران بود که مقابل این اقدام ایستاد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: اقدام دلاورمردانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی بر اساس منشور سازمان ملل متحد و قانونی است.

کد خبر 6084340

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • دادستانی از اقدام قانونی فراجا در طرح نور حمایت می‌کند
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با دادستان کل کشور