Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان گلر جوان تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه پیوستن به فولاد خوزستان است.

باشگاه فولاد برای جذب علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال با این باشگاه رایزنی کرده و اکنون منتظر نامه تاییدیه باشگاه استقلال برای قطعی شدن این انتقال است.

به گزارش ایسنا، فولاد در هفته اول لیگ برتر از ساعت ۱۶ فردا (جمعه) در خانه پذیرای پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت : به همت تلاشگران فولاد اکسین در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” بالاترین تناژ تولید ماهیانه، هفت سال اخیر به میزان بیش از ۸۳ هزار تن به ثبت رسید.

علی محمدی افزود : در فروردین ماه ۱۴۰۳ تناژ تولید ۸۳ هزار و ۴۵ تن محقق شد که این میزان تولید در ۷ ساله گذشته بی سابقه بوده است و سومین رکورد تاریخ تولید شرکت محسوب می‌شود.

وی گفت : رکورد‌های تولیدی قبلی مربوط به تولید ۱۰۰ درصدی محصولات تجاری بوده در صورتی که در رکورد تولیدی فروردین امسال بالغ بر ۹۱ درصد از تولید مربوط به تولید محصولات API و ورق‌هایی با ارزش افزوده بالا است.

محمدی افزود : این میزان تولید محقق شده نسبت به فروردین ماه سال ۱۴۰۲ که تناژ ۷۶ هزار و ۴۰۰ تنی محقق شد، بیش از ۸ درصد رشد داشته است که دستاوردی بسیار مطلوب برای شرکت فولاد اکسین در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم است به شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!