Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امشب نشست شورای اداری خراسان رضوی به منظور معرفی استاندار جدید این استان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در مشهد برگزار شد؛ در این مراسم که در تالار قدس حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) برگزار شد، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسوولان ارشد نظامی در شمال شرق کشور، مدیران کل استان، مسوولان شهرستانهای استان و جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد وحیدی در این مراسم با تبریک ایام ماه ربیع الاول اظهار کرد: حضور در جلسات تکریم و معارفه سربازان انقلاب بسیار معنادار است.

وزیر کشور با بیان اینکه با حضور آیت الله رییسی در کنار منویات مقام معظم رهبری، انسجام کافی را دارا هستیم، ادامه داد: شهید شوشتری ما شهید وحدت بود و این خود نشان‌دهنده مرکز توجه دشمنان ما است، وقتی عزیزی را هنگام بازدید از عزیزان بلوچ به شهادت می‌رسانند نشان می‌دهند که مخالف وحدت ما هستند.

وی افزود: استقامت مردم در مقابل فشار هرچه بیشتر مشکلات از برکات انقلاب اسلامی است.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر کشور خراسان رضوی مشهد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم