Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:10:51 GMT

جنبش حسینیون به دنبال گفتمان‌سازی است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۷۹۸۴

جنبش حسینیون به دنبال گفتمان‌سازی است

ایسنا/زنجان رهبر مقاومت حسینیون آذربایجان با بیان اینکه همه فعالیت‌های جنبش مقاومت حسینیون برای انتقام سخت است، گفت: آذربایجان در یک منطقه حساس است که رژیم صهیونسیتی و قدرت‌های شیطان آن‌جا را حیاط خلوت خود کرده‌اند.

شیخ توحید ابراهیم‌ بیلی عصر امروز (۲۹ مهرماه) در اجلاسیه دومین کنگره شهدای دانشجو استان زنجان که در سالن روزبه دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه حسینیون آذربایجان مدافعان حرم اهل جمهوری آذربایجان هستند که از سال ۲۰۱۳ میلادی با بزرگواری حاج‌قاسم سلیمانی به جبهه بزرگ حق پیوستند، اظهار کرد: متاسفانه ۱۵۰۰ نفر از مردم جمهوری آذربایجان به داعش پیوستند که در تاریخ برای شیعیان یک ننگ بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حمایت شهید سلیمانی، مدافعان حرم به جنبش مقاومت حسینیون تبدیل شدند؛ نه تنها بحث امنیتی - نظامی بلکه در بحث فرهنگی، جریان‌سازی و گفتمان‌سازی به صورت جدی فعالیت می‌کنند.

این رهبر مقاومت با بیان اینکه همه فعالیت‌های جنبش مقاومت حسینیون برای انتقام سخت است، گفت: آذربایجان در یک منطقه حساس است که رژیم صهیونسیتی و قدرت‌های شیطانی آن‌جا را حیاط خلوت خود کرده‌اند.

رهبر مقاومت حسینیون آذربایجان با بیان اینکه هر قدرتی که هویت یک ملت را تعریف کرده و تاریخ آن را بنویسد بر آن ملت مسلط می‌شود، گفت: صهیونیست و یهود با جعل هویت و تاریخ آذربایجان و تعریف آن به مردم و با کار ۳۰ ساله، وضعیت امروز کشور آذربایجان را رقم زده است.

شیخ ابراهیم بیلی با بیان اینکه بعد فرهنگی جنبش مقاومت حسینیون بسیار قوی بوده و تنها تریبون اجتماعی و سیاسی مسائل آذربایجان مربوط به بحث حسینیون است، اظهار کرد: برای تقویت بنیه و توانمندسازی شیعیان آذربایجان و ایجاد قدرت بازدارندگی تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک حرم است که اگر برای آن مشکلی به وجود آید، همه حرم‌ها نابود می‌شوند، ادامه داد: در جنگ اخیر قره‌باغ که حق مسلم جمهوری آذربایجان و آزادی آن بود، جنبش حسینیون وقتی دید بازی را دشمن طراحی کرده فراخوان عمومی برای بحث قره‌باغ به مردم آذربایجان نداد.

رهبر مقاومت حسینیون آذربایجان با بیان اینکه جنگ قره‌باغ برای پیاده کردن سیاست‌های کثیف اسرائیل و آمریکا بود، خاطرنشان کرد: امید است در آذربایجان شیعیان قدرت پیدا کنند و اسلام حاکم شود، اما این کار نیازمند یک کار عمیق و قوی و دیپلماسی مردمی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان کنگره شهدا جمهوري آذربايجان رهبر مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال منظومه سازی ماهواره‌ای در مدار هستیم

قدس آنلاین: عیسی زارع‌پورد امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران سیاست وزارت ارتباطات را اولویت توسعه شبکه تلفن همراه توسط اپراتورها عنوان کرد و گفت: اگر اپراتورهای تلفن همراه پولی دارند باید نخست به این بخش اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه ماهواره‌های متعددی در دست ساخت و تکمیل داریم و ماهواره‌هایی هم  آماده پرتاب هستند، گفت:در طراحی و ساخت ماهواره های متعدد سنجشی هستیم تا امکان تصویربرداری در فضا را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از این ماهواره‌ها پارس یک است که نمونه دوم آن در حال ساخت است و انشاءالله آماده خواهد شد، اظهار داشت:  ماهواره‌های لایه LEO چند مرتبه در طول روز از روی کشور عبور می‌کنند، اظهار کرد: از آنجایی که سرعت آنها ۷-۸ برابر سرعت زمین است، بنابراین دائما این ماهواره‌ها را روی آسمان کشورمان نداریم. اگر تعداد ماهواره‌ها بیشتر باشد دسترسی ما به داده های ماهواره‌ای و اطلاعات آنها بیشتر خواهد شد.

زارع‌پور با اشاره به اینکه دنیا به سمت منظومه‌سازی می‌رود و با هم به این سمت حرکت می‌کنیم، تاکید کرد: منظومه سازی دانشی است که شاید در اختیار بیش از ۵-۶ کشور نباشد، دانشمندان ما به آن دست پیدا کرده اند.

وی اظهار کرد: امیدواریم امسال بتوانیم اولین قدم‌ها را در حوزه ماهواره‌های مخابراتی و سنجشی برداریم اکنون منظومه شهید سلیمانی توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

وزیر ارتباطات همچنین با بیان اینکه سال گذشته در تعامل وزارت علوم با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پنجره واحد برای دانشگاه‌ها راه‌اندازی شد که تا کنون بیش از ۲۶۰ دانشگاه عضو آن شده‌اند، اظهار کرد: این اقدام مشترک در ارزیابی اتحادیه بین‌المللی مخابرات به عنوان یکی از طرح‌های برتر انتخاب شد که مایه خوشحالی و افتخار است.

زارع پور تاکید کرد: انشاءلله امسال مانند سال گذشته مسیر هوشمندسازی دولت را دنبال خواهیم کرد؛ در حال حاضر ۷۰ درصد خدمات دولت از طریق پنجره هوشمند دولت به مردم ارائه می‌شود.

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • واکنش مقاومت فلسطین به وتوی آمریکا به قطعنامه تاسیس فلسطین
  • حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست
  • ما به دنبال تنش نیستیم/ اگر اسراییل خطا کند، پاسخ شدید می‌دهیم
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • به دنبال منظومه سازی ماهواره‌ای در مدار هستیم
  • (ویدیو) لحظه انهدام سامانه گنبد آهنین با پهپاد انفجاری حزب‌الله