Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیژن ذوالفقار نسب روز پنجشنبه با اشاره به اینکه حسرت تیم‌های ایرانی برای قهرمانی در آسیا به نزدیک ۳۰ سال رسیده است، اظهار داشت:

متاسفانه شرایط به نحوی شده که نمی‌توانیم رقابت کنیم. این روزها در فوتبال دنیا حرف اول را پول می‌زند. مبلغ قرارداد یک بازیکن الهلال برابر است با بودجه کل باشگاه پرسپولیس؛ همین شرایط منجر می‌شود که تیم‌ها ما از رقابت در سطح بین المللی خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد:

شما اگر نگاه کنید در سال‌های اخیر بازیکنان ما به محض دریافت پیشنهاد از یک باشگاه خارجی، می‌روند. در این شرایط تیمی مانند پرسپولیس هم که تا این مرحله از لیگ قهرمانان بالا می‌آید کار بزرگی کرده است. با این حال مشکلات زیادی هم در این راه وجود داشت و جالب اینجا است که الان باز هم برخی می‌گویند فوتبالیست‌های ما فراری شده‌اند!

بیژن ذوالفقار نسب با اشاره به عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس گفت:

پرسپولیس چند بازیکن ملی‌پوش را از دست داد و در سوی مقابل چه بازیکنانی جذب شدند؟ نمی‌خواهم در مورد بازیکن خاصی صحبت کنم اما دست سرمربی تیم خالی بود. از طرفی یک روز مهم در آستانه یک بازی حساس برای پرسپولیس به خاطر مشکلات پرواز از دست رفت. می‌توان گفت مدیران پرسپولیس در این شرایط عملکرد خوبی نداشته و ضعیف بودند و همین موضوع شاید یکی از عوامل اصلی حذف آنها بود.

وی گفت:

باید زیرساختی فراهم شود که باشگاه‌های ما هم بتوانند با تیم‌های متمول در سطح بین المللی رقابت کنند. شاید فوتبال ما نسبت به ۲۰ سال پیش ۲۰درصد پیشرفت داشته اما سرعت پیشرفت دیگر رقبای ما چندین و چند برابر بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس الهلال عربستان بیژن ذوالفقار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، باز هم پرسپولیس به گربه سیاه چند سال اخیر خود یعنی آلومینیوم اراک رسیده و هواداران این تیم می‌دانند تیم محبوبشان کار سختی برای عبور از این مرحله و رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام حذفی خواهد داشت. با این حال اما یک رکورد مثبت برای شاگردان اوسمار وجود دارد و آن هم شکست ناپذیری طولانی مدت قرمزها در دیدارهای خارج از تهرانشان در جام حذفی است.

سرخپوشان پایتخت در حالی باید در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف ایرالکو بروند که نزدیک به 2765 روز است که باختی خارج از تهران در جام حذفی نداشته‌اند و آخرین شکست خارج از خانه‌شان به مهر ماه ۱۳۹۵ برمی‌گردد که بزرگترین شگفتی آن فصل از جام حذفی رقم خورد و شاگردان برانکو ایوانکویچ در شیراز مقابل تیم دسته دومی قشقایی در ضربات پنالتی شکست خوردند و وداعی زودهنگام با مسابقات داشتند.

پرسپولیسی‌ها در فصل هفدهم با وجود اینکه میزبان صنعت نفت بودند اما در ضربات پنالتی مقابل شاگردان کمالوند شکست خوردند. این تیم یک فصل بعد از آن با پیروزی مقابل همه رقیبان موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی شد و یک سال بعد در فصل نوزدهم بود که در نیمه نهایی و در ضربات پنالتی مقابل استقلال شکست خوردند. سناریویی که فصل بعد نیز تکرار شد و باز هم شاگردان یحیی در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان مجیدی این بار در مرحله یک چهارم نهایی شدند.

یک فصل بعد پرسپولیس باز هم تا یک چهارم نهایی پیش رفت و این بار هم در ورزشگاه آزادی برابر آلومینیوم اراک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. سرخپوشان فصل گذشته اما با شکست تمام رقیبان از جمله استقلال موفق به کسب قهرمانی شدند تا برای سومین بار در تاریخ موفق به کسب هر دو جام در یک فصل شوند.

جالب‌تر آنکه آخرین شکست خارج از خانه پرسپولیس در وقت‌های قانونی جام حذفی به سال 1394 برمی‌گردد که شاگردان برانکو این بار در یک چهارم نهایی و در اصفهان مغلوب ذوب آهن با نتیجه 2 بر 0 شدند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود