Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@00:39:54 GMT

سرقت 13 میلیاردی به کام سارقان تلخ شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۸۱۱۴

سرقت 13 میلیاردی به کام سارقان تلخ شد + عکس

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 2 سارق که از 3 منزل بالغ بر 13 میلیارد ریال سرقت کرده بودند در کمتر از یک هفته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ" حسین تُرکیان"  بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان ساکن در منطقه جنوب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منزل وی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات و بررسی های دقیق صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد سارقان 2 نفر از افراد سابقه دار هستند که از پشت بام وارد منزل شده و اموالی از قبیل طلا، نقره و پول نقد را به سرقت برده و به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت از صحنه متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان در حال تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری سارقان بودند که با شکایت جدیدی از سوی 2 شهروند دیگر ساکن در همان محل در خصوص سرقت از منزل خود اطلاع یافتند و مشخص شد که این سرقت ها نیز توسط همان سارقان صورت گرفته است.

سرهنگ تُرکیان ادامه داد: سرانجام با انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و تلاش شبانه روزی کارآگاهان در کمتر از یک هفته مخفیگاه سارقان شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند اما هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند لب به اعتراف باز کرده و به سرقت های صورت گرفته اعتراف کردند.

وی ارزش اموال به سرقت رفته از منازل شکات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر 13 میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان پلیس آگاهی پول سرقت فرماندهی انتظامی استان موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌هایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و وارد خودرو شده و محتویات آن را به سرقت می‌بردند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در دوم اردیبهشت ماه امسال هویت متهمان شناسایی شد.

رئیس پلیس شهرستان ری گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد