Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@22:06:43 GMT

تغییر ۶بازیکن تیم ملی امید بدون انجام تمرین !

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۸۳۳۲

تیم ملی فوتبال امید ایران از ساعاتی دیگر برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا راهی تاجیکستان می‌شود و طی روزهای سوم تا نهم آبان به ترتیب با نپال، لبنان و تاجیکستان رو به رو می‌شود تا مجوز حضور در دور نهایی این مسابقات در ازبکستان را به دست آورد.

صبح روز پنج شنبه مهدوی‌کیا به همین منظور ۲۵ بازیکن را به تیم ملی ایران فراخواند که این بازیکنان باید با برگزاری هفته اول لیگ برتر خودشان را به تیم ملی معرفی می‌کند اما در همین اوضاع و احوال انتقاداتی از سوی برخی از تیم‌ها صورت گرفت و برخی بازیکنان ادعا کردند که به تیم ملی نمی‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاقات، مهدوی‌کیا بدون اینکه اردو یا تمرینی را برگزار کرده باشد، ساعت ۲۱ (۹ شب) فهرست دیگری برای اعزام به تاجیکستان اعلام کرد که این بار فهرست ۲۵ نفره او با ۶ تغییر همراه بود. در واقع از فهرست اولیه ۴ بازیکن حذف شده و ۲ بازیکن جدید به تیم ملی ملحق شدند تا ایران با ۲۳ ملی‌پوش راهی تاجیکستان شود.

امیرحسین حسین زاده (استقلال)، علیرضا کوشکی (پیکان)، محمدجواد کیا (پدیده) و محمد مهدی احمدی (مسجدسلیمان) بازیکنانی بودند که خط خوردند و در عوض احمدرضا جلالی (فولاد خوزستان) و امیرحسین نیکپور (گل‌گهر) به تیم ملی ملحق شدند. علاوه بر این‌ها، تیم آلومینیوم اراک هم پیش از این با حضور بازیکنان ملی‌پوش خود مخالفت کرده بود.

مهدی مهدوی‌کیا در واکنش به این جابجایی‌ها گفته که برخی بازیکنان گفته که نفراتی که در این اردو و مسابقات تیمش را همراهی نمی‌کنند، در آینده به تیم ملی امید دعوت نخواهند شد و به نوعی باید این اتفاق را خداحافظی این چند بازیکن با تیم ملی امید قلمداد کرد!

برنامه بازی های تیم ملی به این شرح است:

دوشنبه ۳ آبان

ایران- نپال/ ساعت ۱۶ به وقت محلی (۱۴:۳۰ به وقت تهران)- استادیوم دوشنبه

پنجشنبه ۶ آبان

لبنان- ایران/ ساعت ۱۶ به وقت محلی (۱۴:۳۰ به وقت تهران) - استادیوم دوشنبه

یکشنبه ۹ آبان

ایران- تاجیکستان/ ساعت ۱۹ به وقت محلی (۱۷:۳۰ به وقت تهران) – استادیوم دوشنبه

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت زهکلوت طرح جهش تولید مسکن مهدوی کیا تیم ملی امید فدراسیون فوتبال ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت زهکلوت طرح جهش تولید مسکن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر

 محمد دانشگر مدافع مصدوم سپاهان در تمرین این تیم حاضر شد و با دست آتل بسته تمرینات سبکی را پشت سرگذاشت تا آمادگی نسبی خود را حفظ کند. این بازیکن که در بازی با صنعت نفت آبادان مصدوم شد و از زمین مسابقه دور شد هفته‌های پایانی لیگ برتر را از دست داد تا سپاهان یکی از مهره‌های مهم خود را در اختیار نداشته باشد.

دانشگر با توجه به اینکه آسیب‌دیدگی‌اش از ناحیه دست است و می‌تواند نرم دوی و تمرینات سبک را انجام دهد با کفش ورزشی در محل تمرین سپاهان شرکت می‌کند تا همچنان در کنار تیم باشد و از لحاظ روحی روانی و تا حدودی جسمانی دور از مسابقات قرار نگیرد.

سپاهان در هفته‌های گذشته ضعف قابل توجهی در کار‌های دفاعی داشته و از دست دادن مهره اصلی خط دفاعی آسیب بیشتری به این تیم وارد کرد و باید دید مهره‌های جانشین می‌توانند جای خالی این بازیکن را در ترکیب پر کنند یا خیر!

دیگر خبرها

  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • تمرین بهترین بازیکن آسیا در فرودگاه / فیلم
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • حملاتی که امید را برای مظلومان زنده کرد 
  • آغاز حراج گسترده سکه از دوشنبه در مرکز مبادله
  • ایران امروز به ازبکستان می رود