Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:49:19 GMT

کشف اشیای عتیقه جعلی در نظرآباد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۸۳۹۳

کشف اشیای عتیقه جعلی در نظرآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرج الله اسدالهی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران گشت ویژه پلیس آگاهی نظرآباد در حین گشت زنی در آزادراه "کرج-قزوین" به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف آن را صاد کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه صورت گرفته از سوی مأموران ۸ قطعه اشیای عتیقه از خودروی توقیف شده کشف شد که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی راننده خودرو دستگیر و به همراه اشیا مکشوفه به پلیس آگاهی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد بیان کرد: در ادامه از کارشناسان اداره میراث فرهنگی دعوت و برابر اعلام آنها مشخص شد که اشیا مکشوفه از جنس طلای ۲۴ عیار هستند که از اشیا عتیقه دوره‌های هزاره اول تاریخ ایران جعل شده‌اند.

وی با بیان اینکه ارزش اشیا مکشوفه توسط کارشناسان ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

اسدالهی متذکر شد: پلیس با حضور فعال و رصد هدفمند محورهای مواصلاتی، حمل و نقل اموال قاچاق و ممنوعه را به دقت زیر نظر دارد.

کد خبر 5333317

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادراه کرج فرمانده انتظامی نظرآباد کشف عتیقه ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه عکس استانها ایلام واکسیناسیون کرونا وحدت اسلامی مسکن همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ذبیح الله درویشی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان، مبنی بر وقوع نزاع در یکی از پارک‌های تفریحی شهر نهاوند، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در اسرع وقت در محل حاضر شدند که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد درگیری بین چند جوان و نوجوان با استفاده از سلاح سرد (چاقو) صورت گرفته که در طی این درگیری، نوجوان ۱۷ ساله‌ای مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به شدت مجروح شده که شخص مجروح را به بیمارستان انتقال داده ولی علیرغم انجام اقدامات درمانی؛ متأسفانه این نوجوان مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

درویشی در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در کمتر از ۲ ساعت پس از وقوع قتل و با انجام اقدامات گسترده عملیاتی و اطلاعاتی و همچنین با همکاری پلیس آگاهی استان در نهایت موفق شدند قاتل ۲۲ ساله را به همراه ۳ جوان دیگر که در این درگیری شرکت داشتند، دستگیر و به یگان انتظامی انتقال دهند.

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و انجام اقدامات قانونی و قضائی در این راستا تحت پیگیری قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان به شهروندان توصیه کرد: همواره بر روند زندگی فرزندان خود نظارت و مراقبت ویژه داشته و با صبر و حوصله و همچنین درایت منطقی از بروز این گونه حوادث تلخ که تبعات روحی و اجتماعی نامطلوبی در پی خواهد داشت، جلوگیری کنند.

کد خبر 6086473

دیگر خبرها

  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • توقیف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در استان های غربی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور