Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@12:24:02 GMT

برد شگفت‌انگیز یاران ابراهیمی مقابل الدحیل

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۸۴۱۱

الوکره در حضور کامل هافبک ایرانی خود مقابل الدحیل به برتری پُر گل رسید.

به گزارش "ورزش سه"،  در بازی معوقه هفته پنجم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الوکره در حالی که امید ابراهیمی را مثل همیشه در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم سعود بن عبدالرحمن به مصاف تیم رده دومی و ۱۵ امتیازی الدحیل رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

المعز علی در دقیقه ۲۹ دروازه الوکره را باز کرد، اما یاران ابراهیمی قبل از پایان نیمه اول کار را به تساوی کشیدند و در دقیقه ۴۵ با گل تماشایی گلسون موفق شدند به گل اول دست پیدا کنند.

 

 

 

 

 

در نیمه دوم یاران ابراهیمی نمایش فوق‌العاده‌ای مقابل تیمی که در این فصل پنج برد متوالی داشت، ارائه کردند و توانستند سه گل استثنایی توسط محمد بن‌یطو، گلسون و حازم احمد به ثمر رسانند و در نهایت به یک برد پُر گل مقابل مدعی اصلی قهرمانی لیگ ستارگان دست یابند.

 

تیم فوتبال الوکره قطر در دیدار خانگی مقابل الدحیل به برتری ۴ بر یک دست یافت تا ضمن ثبت نخستین شکست فصل حریف خود، ۱۱ امتیازی شود و به رتبه چهارم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کند.

 

 

 

 

 

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره که زمینه‌ساز یکی از گل‌های تیمش در مسابقه با الدحیل شد، در دیدار امشب حضور کامل در زمین داشت و ششمین بازی‌اش در لیگ ستارگان قطر را انجام داد.

 

قطر امید ابراهیمی الوکره

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر امید ابراهیمی الوکره لیگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش ایران مقابل اولونگا و کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه سوپر شیلد فوتبال امارات و قطر که بین قهرمانان فصل گذشته لیگ‌های این کشور برگزار می‌شود، تیم شباب الاهلی در حضور سعید عزت‌اللهی در فهرست نفراتش، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه راشد دبی به مصاف الدحیل خواهد رفت.

سعید عزت‌اللهی که بعد از چهار حضور ثابت و پیاپی در ترکیب شباب الاهلی، در دیدار اخیرشان در لیگ برتر امارات مقابل الجزیره کار را از روی نیمکت آغاز کرده و به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفته بود، امشب دوباره به جمع 11 نفر اصلی برابر الدحیل بازگشت.

هافبک ایرانی شباب الاهلی که در نقل و انتقالات زمستانی به این باشگاه اضافه شد، در پنج بازی لیگ برتر امارات و یک دیدار جام ریاست جمهوری به میدان رفته که امشب هم در سوپر شیلد امارات و قطر بازی می‌کند.

عزت‌اللهی امیدوار است امشب مقابل الدحیل که ستاره‌هایی مثل کوتینیو، میشل اولونگا، المعز علی و ... را در ترکیب دارد، به پیروزی برسند و قهرمان شوند.

دیگر خبرها

  • نقاشی و رنگ آمیزی گرافیکی شگفت انگیز (فیلم)
  • ۷ برد و ۳ تساوی؛ عملکرد شگفت‌انگیز استون ویلا در ۱۰‌ بازی اخیر خود در زمین تیم‌های لندنی
  • ببینید | وضعیت شگفت‌انگیز شهر لورکوزن پس از قهرمانی بایر
  • خواص شگفت انگیز ژل رویال معجزه قرن
  • جو شگفت‌انگیز بای‌آرنا بعد از قهرمانی تاریخی + فیلم
  • عکس‌های شگفت‌انگیز از کشور «کره»؛ بیش از یک قرن قبل
  • کواچیچ: به اعصابمان مسلط باشیم، قهرمانیم!
  • واکنش های شگفت انگیز توسط دروازه بانان لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • عملیات ایران شگفت‌انگیز بود
  • ملی‌پوش ایران مقابل اولونگا و کوتینیو