Web Analytics Made Easy - Statcounter



فاینورد به لطف گلزنی بازیکن ایرانی این تیم، بر میهمان آلمانی خود غلبه کرد و صدرنشین گروه E لیگ کنفرانس اروپا شد.

به گزارش تسنیم، در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ کنفرانس اروپا، فاینورد در گروه E میزبان یونیون برلین بود و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد که از ابتدا تا دقیقه 83 بازی در زمین بود، در دقیقه 11 گل نخست این مسابقه را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه برایان لینسن در دقیقه 29 و لوئیس سینیسترا در دقیقه 76 برای شاگردان آرنه اسلات گلزنی کردند و تایوو آوونی در دقیقه 35، یکی از گل‌ها را برای نماینده آلمان جبران کرد.

فاینورد با این پیروزی، 7 امتیازی شد و به صدر جدول گروه E صعود کرد و یونیون برلین با 3 امتیاز، به قعر جدول گروه رسید.

در سایر دیدارها، رُم در نروژ به مصاف تیم بودو گلیمت این کشور رفت و با شکست 6 بر یک تحقیر شد. اریک بوتیم در دقایق 8، 52 و 80، پاتریک برگ در دقیقه 20، اولا سولباکن در دقیقه 71 و آمال پلگرینو در دقیقه 78، دروازه جالوروسی را گشودند و کارلس پرس در دقیقه 28، تنها گل رُم را به ثمر رساند.

شاگردان مورینیو با این شکست سنگین، با شش امتیاز به رتبه دوم جدول گروه C سقوط کردند و نماینده نروژ با 7 امتیاز، به صدر جدول گروه راه یافت.

در گروه G، تاتنهام میهمان ویتسه دانمارک بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. ماکسیمیلیان ویتک در دقیقه 78 برای ویتسه گلزنی کرد تا این تیم با 6 امتیاز، به جایگاه دوم جدول صعود کند. تاتنهام هم در رده سوم جدول گروه ایستاد.

نتایج سایر دیدارهای همزمان لیگ کنفرانس اروپا به شرح زیر است:

گروه A
HJK صفر - مکابی تل‌آویو رژیم اشغالگر قدس 5


آلاشکرت صفر - لاسک 3

گروه B
آنورتوسیس 2 - فلورا تالین 2

گروه E
مکابی حیفا رژیم اشغالگر قدس یک - اسلاویا پراگ صفر

گروه F
کوپنهاگن یک - پائوک 2

گروه G
مورا یک - رن 2

گروه H
قره‌باغ 2 - غیرت آلماتی یک


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام در سنت جیمز پارک چهارتایی شد؛ نیوکاسل انتقام گرفت

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم‌های نیوکاسل و تاتنهام در هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه سنت جیمز پارک با قضاوت تیم رابینسون برگزار شد که در نهایت با برتری ۴ بر صفر نیوکاسل به پایان رسید.

تاتنهام بعد از چندین سال، با هدایت آنگه پوستکوگلو در این فصل روند خوبی داشته است و برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا انگیزه بالایی دارد و در این دیدار مقابل یکی از رقیبان اصلی خود قرار گرفت. در مقابل شاگردان «ادی هاو» نیز اصلا دوست نداشتند ۳ امتیاز مهم این دیدار خانگی را به راحتی از دست بدهند و برای رسیدن به یکی از رقابت‌های اروپایی به برتری در این دیدار احتیاج داشتند.

حملات تیم میزبان سرانجام در دقیقه ۳۰ جواب داد. آنتونی گوردون در میانه میدان با توپ‌ربایی و پاس در عمق، الکساندر ایساک را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با سرتوپ تماشایی فن‌دفن را از جریان بازی محو کرد و در ادامه با یک ضربه دقیق دروازه ویکاریو را باز کرد.

تنها ۲ دقیقه بعد میزبان اختلاف را به ۲ رساند. باز هم پرس سنگین بازیکنان نیوکاسل در زمین تاتنهام جواب داد و مدافع این تیم به اشتباه توپ را در محوطه جریمه مقابل آنتونی گوردون قرار داد و این‌بار نوبت گوردون بود که با یک سرتوپ فن‌دفن را از پیش رو بردارد و به راحتی گل دوم نیوکاسل را وارد دروازه تاتنهام کند.

بلافاصله این مدافع ۲۲ ساله هلندی بعد از سرتوپ‌هایی که خورد، سوژه کاربران مجازی قرار گرفت. کلاغ‌ها نیمه دوم را نیز طوفانی آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه ۵۱ برای سومین‌بار به گل برسند. روی یک ضد حمله پاس بلند و تماشایی برونو گیمارش پشت مدافعین جلوکشیده تاتنهام به ایساک رسید و این مهاجم موفق شد با یک بغل پای دقیق گل سوم را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و نیوکاسل موفق شد در دقیقه ۸۷ گل چهارم را توسط فابیان شار به ثمر رساند. ارسال گوردون از روی نقطه کرنر با ضربه سر تماشایی شار تبدیل به گل چهارم نیوکاسل شد. نیوکاسل همچنین با این برتری موفق شد انتقام دیدار رفت را از تاتنهام بگیرد. اسپرز در آن دیدار با نتیجه ۴ بر یک نیوکاسل را مغلوب کرده بود.

با این نتیجه نیوکاسل با ۵۰ امتیاز در رتبه ششم قرار گرفت و تاتنهام با ۶۰ امتیاز و یک پله سقوط در رتبه پنجم ایستاد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فاینورد برد و جهانبخش ۷ دقیقه بازی کرد!
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • برتری فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور جهانبخش
  • سهم هفت‌دقیقه‌ای جهانبخش از برد فاینورد برابر سیتارد
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه‌مدت جهانبخش
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش
  • تاتنهام در سنت جیمز پارک چهارتایی شد
  • تاتنهام در سنت جیمز پارک چهارتایی شد؛ نیوکاسل انتقام گرفت
  • نیوکسل 4-0 تاتنهام، نابودی اسپرز در سنت‌جیمز پارک!