Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیتا روحی در سن 8 سالگی به قتل رسید.بیتا روحی همراه پدر و نامادری خود در باغی واقع در ورامین به قتل رسیدند. متهم به قتل بیتا روحی و خانواده اش،دوست پدر بیتا روحی بود.حکم سه بار قصاص برای قاتل بیتا روحی صادر شده و به تائید دیوانعالی کشور رسیده است.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، پرونده قتل بیتا را وجب وجب از حفظم و ساعت های زیادی پای درددل مادر بیتا نشسته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادری که داغ قتل فجیع فرزند بی گناهش هرگز برایش کم نشده است.

حرف که می زند،صدایش نمی لرزد.یک زخم عمیق کهنه روی دلش هست که خودش می گوید این زخم هیچ وقت خوب نمی شود.مادر بیتا هنوز هم که هنوز است از تصور لحظه ای که قاتل دستانش را روی صورت نحیف بیتای او گذاشت و با بی رحمی تیزی را زیر گلوی دخترک گذاشت و گلویش را برید؛ گر می گیرد.حالا که نزدیک دو سال و نیم از آن فاجعه دردناک می گذرد،از دخترش که حرف می زند صدایش نمی لرزد اما چشم هایش تر می شود.

اشک های مادران شهید منصوری برای قتل بیتا

چندی قبل مادر شهیدان فائزه و شهاب منصوری که به دست نیروهای گروهک تروریستی جندالله به سرکردگی عبدالمالک ریگی به شهادت رسیدند؛ مهمان لایو اینستاگرام مادر بیتا روحی شد.مادر شهیدان منصوری در این لایو اظهار داشت:«برای فرزندان شهید خود گریه نکردم اما زمانی که ماجرای قتل بیتا را شنیدم برای بیتا گریه کردم.»

این مادر رنجدیده از ماجرای قتل فجیع بیتا ابراز ناراحتی و اظهار همدردی کرد.

ماجرای قتل بیتا روحی چه بود؟

اوایل اردیبهشت سال ۹۸،مادر بیتای 8 ساله با مراجعه به پلیس ورامین گم شدن دخترش را اعلام کرد و گفت:" مدتی قبل، از پدر بیتا جدا شدم.روز قبل پدر و نامادری بیتا او را نزد خودشان بردند اما حالا هر سه آنها ناپدید شده اند."تحقیقات ماموران پلیس آغاز شد و مشخص شد که پدر بیتا به نام دانیال با یکی از دوستان خود به نام مهدی قرار داشته است.

این در حالی بود که خودروی پدر بیتا هم در نزدیکی باغ خانوادگی مهدی پیدا شد.به این ترتیب مهدی دستگیر شد و پس از یک هفته به جنایت سیاه خود اعتراف کرد.متهم گفت:"روز حادثه دانیال به همراه همسر و فرزندش به باغ گوجه سبز ما آمد و قرار بود آن شب در باغ بمانند.دانیال به من سوظن داشت و فکر می کرد به همسرش نظر دارم.برای همین با هم درگیر شدیم و او را با ضربات چایو به قتل رساندم.بعد برای فاش نشدن راز جنایت، همسر و فرزند او را هم کشتم."

با اعتراف متهم ،پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.هر 3 متهم پرونده تقاضای قصاص کردند و با درخواست اولیای دم رای 3 بار قصاص صادر و به تائید دیوانعالی کشور رسید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی ریحانه پارسا قیمت ریحانه پارسا بازیگر علی دایی ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا برهنه سحر قریشی و مهدی طارمی مادر بیتا قتل بیتا پدر بیتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس‌جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر دولت مردمی به استان سمنان، در دومین روز سفر و در شهرستان دامغان، در منزل خانواده شهیدان محمدعلی و محمدرضا طوسی از شهدای دوران دفاع مقدس که مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری نیز هست، دیدار و گفتگو کرد.   رئیس جمهور در این دیدار تربیت فرزندانی که نسل اندر نسل برای اعتلای نظام اسلامی آماده فداکاری و ایثار هستند را برای این خانواده مایه افتخار در دنیا و سعادت در آخرت دانست و از خانم طیبه شاکری مادر این شهیدان خواست که برای موفقیت دولت دعا کند.   خانم طیبه شاکری نیز در این دیدار با تشکر از حضور دکتر رئیسی ضمن بیان خاطراتی از فرزندان و نوه شهیدش، گفت که همچنان آماده فداکاری در راه دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است و تاکید کرد که حتی حاضر است تمام اموال و دارایی‌های مادی خود را نیز در این راه اهدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • دیدار رئیس‌جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان
  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • دیدار رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید محمدرضا دهقان
  • درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • مادر شهید علی محمدی مقدم آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر شهید علی محمدی مقدم در بشرویه 
  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان