Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@11:20:28 GMT

دستگیری ۴سارق حرفه‌ای در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۸۶۴۰

دستگیری ۴سارق حرفه‌ای در غرب تهران

به گزارش اقتصادآنلاین، سرهنگ حمید کلانتری ، گفت : ساعت ۳ بامداد روز گذشته واحد‌های گشت انتظامی در غرب فعال بودند که ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد به یک دستگاه پراید با پلاک مخدوش مشکوک شدند و دستور توقف خودرو مذکور را صادر کردند.

وی افزود: متهمان بلافاصله پس از مشاهده ماموران پلیس متواری شدند که ماموران کلانتری با ایجاد طرح مهار و در یک تعقیب و گریز طولانی ۴ سارق حرفه‌ای را در یک درگیری تن به تن که روی پلیس چاقو کشیده بودند را بازداشت کرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از خودرو متهمان لوازم سرقت همراه با اموال مسروقه از جمله دلار و طلا کشف و به کلانتری ۱۳۸ جنت آباد منتقل شد.

سرهنگ کلانتری تصریح کرد: این ۴ متهم ۲۵ تا۳۰ ساله که دارای سوابق متعدد کیفری هستند در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات از خانه‌های شهروندان بخصوص غرب تهران اعتراف کردند.

رییس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

پربیننده ترین آتش‌ سوزی در شرکت طبیعت زرندیه‌ تحت کنترل است وقوع ۲فقره قتل خانوادگی در انزلی تصادف در محور نوشهر - رویان سه کشته بر جای گذاشت آزادی زنی که برای دفاع از دخترش قاتل شد خبرهای تایید نشده درباره انفجار انبار سلاح و مهمات در ریاض

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به وقوع چند فقره سرقت محتویان داخل خودرو در این شهرستان گفت: بررسی این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.


سرهنگ غلامرضا براتی افزود:این سارق در ساعات خلوت با پرسه زنی در سطح شهر اقدام به تخریب قفل صندوق عقب خودرو‌های پارک شده در محلات کرده و اموال داخل آنها را سرقت می‌کرد.


وی افزود: ماموران کلانتری حین گشت زنی فعال متهم را حین سرقت از یک دستگاه خودرو سواری دستگیر کردند.

سرهنگ براتی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه انجام شده علاوه بر بزه ارتکابی به ۳ فقره سرقت اموال و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • دستگیری سارق کالا در باشت