Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رُم، مسئولیت شکست سنگین تیمش در لیگ کنفرانس اروپا را بر عهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رُم که با شش امتیاز در صدر جدول گروه E لیگ کنفرانس اروپا قرار داشت و به نظر می‌رسید کار دشواری مقابل تیم بودو گلیمت نروژ نخواهد داشت، با نتیجه 6 بر یک مغلوب شد تا تیم‌های ژوزه مورینیو برای نخستین بار پس از 1008 بازی، شش گل دریافت کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو درباره این شکست سنگین، در گفت‌وگو با «اسکای اسپورت» اظهار داشت: من تصمیم گرفتم با این ترکیب بازی کنیم و مسئولیت شکست با من است. تصمیم گرفته بودم به بسیاری از بازیکنان استراحت بدهم. می‌خواستم به بازیکنانی که سخت تلاش می‌کنند، فرصت بدهم و ترکیب تیم را در این هوای سرد و در چمن مصنوعی عوض کنم.

رُم در نروژ تحقیر شد

وی با تمجید از نماینده نروژ تصریح کرد: ما مقابل تیمی شکست خوردیم که کیفیت بیشتری از خود نشان داد. اگر می‌توانستم همیشه با یک ترکیب بازی کنم، این کار را انجام می‌دادم، اما این مسئله خطرناک است. خلأ زیادی در کیفیت دو گروه از بازیکنان (بازیکنان اصلی و ذخیره) تیم وجود دارد. من هم محدودیت‌های تیم را می‌دانستم و این موضوع برای من تازه نیست. با این حال انتظار دریافت پاسخ بهتری داشتم.

سرمربی رُم در پاسخ به این پرسش که آیا این شکست، به اعتماد به نفس شاگردانش ضربه می‌زند یا خیر، خاطرنشان کرد: هر شکست به اعتماد به نفس تیم آسیب می‌زند. من پس از مسابقه با بازیکنان صحبت کردم و با آنها صادق بودم، اما نمی‌توانم با شما صادق باشم. من هرگز این واقعیت را که محدودیت‌هایی واقعی داریم، پنهان نکرده‌ام. ما 13 بازیکن داریم که نماینده یک تیم هستند و بقیه سطحی متفاوت دارند.

مورینیو: آبراهام بابت پنالتی نزدن شاکی بود

مورینیو به نکته مثبت این شکست جالوروسی هم اشاره کرد و گفت: حداقل نکته مثبت این شکست در ادامه فصل، این است که هیچکس نمی‌پرسد چرا همیشه از بازیکنان یکسان استفاده می‌کنم. تیم اصلی ما خوب بازی می‌کند، ذهنیت درستی دارد و در این فصل شایسته امتیازات بیشتری بود. ما با همین ذهنیت روز یکشنبه (مقابل ناپولی) به میدان می‌رویم.

وی در پایان عنوان کرد: پیش از شکست 6 بر یک، چیزهایی در محفل خصوصی خود گفته بودیم که این نتیجه باعث نمی‌شود این مسئله را به‌صورت عمومی مطرح کنم. من همچنان به‌صورت خصوصی و بدون تبلیغ مسائل داخلی تیم درباره این موضوعات صحبت می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رم ژوزه مورینیو رم ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام فدراسیون شمشیربازی، پیمان فخری هدایت تیم ملی اسلحه سابر را در بازی های المپیک را بر عهده خواهد داشت.

بر این اساس فخری ۹ خرداد به ایران سفر می کند تا ضمن انجام مذاکرت نهایی، همکاری با فدراسیون شمشیربازی و تیم ملی اسلحه سابر را به صورت رسمی آغاز کند.

این مربی در آغاز به کار حضور دوباره در راس تیم ملی اسلحه سابر، هدایت این تیم را در مسابقات قهرمانی آسیا بر عهده خواهد داشت. این رقابت ها ۳۱ خرداد تا ۷ تیر به میزبانی کویت برگزار می شود.

قرار است تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با ترکیب المپیکی خود متشکل از علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند.

پیمان فخری پیش از این و طی سال های متوالی هدایت تیم ملی اسلحه سابر را بر عهده داشت. حضور نمایندگان ایران در بخش انفرادی بازی های المپیک لندن و ریو و همچنین بخش تیمی بازی های المپیک توکیو با هدایت این مربی انجام شد.

فخری شهریور سال ۱۴۰۰ و بعد از بازی های المپیک توکیو از هدایت تیم ملی اسلحه سابر استعفا داد.

کد خبر 6080622 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا
  • برای رسیدن موفقیت، علت‌های شکست خود را بررسی بررسی کنید!
  • سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)
  • دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • مطهری: دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟
  • سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!