Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:05:38 GMT

دستیار ترامپ به اهانت به کنگره متهم شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۸۷۱۹

دستیار ترامپ به اهانت به کنگره متهم شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، قانونگذاران در مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه پنجشنبه در یک رأی‌گیری اتهام «اهانت به کنگره» را برای «استیو بانون»، دستیار سابق دونالد ترامپ تأیید کردند.

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و سپس از دست رفتن اندک شانس قهرمانی لالیگا ژاوی هرناندز با دکو، رافا یوسته مدیران ارشد باشگاهش جلساتی برگزار کرد و در نهایت تصمیم به ادامه همکاری تا پایان مدت قراردادش گرفت.
با این وجود در جلسات فوق دکو به ژاوی پیشنهاد کرد اسکار برادر بزرگترش که از ابتدا در کادر فنی بارسلونا همراه او بوده را کنار بگذارد و البته یک مربی بدنسازی جدید به خدمت بگیرد.

برای جانشینی اسکار هرناندز مدیران باشگاه بارسلونا دومنک تورنت دستیار سابق گواردیولا را معرفی کرده‌اند که سال‌ها کنار پپ کار کرده است. تورنت از سال 2007 تا 2018 در تیم‌های ب بارسلونا، بارسلونا، بایرن مونیخ  و سپس منچسترسیتی دستیار گواردیولا بود اما سپس به امریکا رفت و در نقش سرمربی نیویورک کار کرد. او سپس راهی برزیل شد و دو سال سرمربی فلامنگو بود و در سال 2022 هدایت گالاتاسرای را برعهده گرفت.

تمام افتخارات تورنت مربوط به دوران دستیاری گواردیولاست و با کنار رفتن از سرمربیگری گالاتاسرای در تاریخ 21 ژوئن 2022 او طی تقریبا دو سال اخیر بیکار بوده است.

برای بهبود شرایط جسمانی نیز خولیو توس، متخصص تمرینات قدرتی و پیشگیری از آسیب‌دیدگی به ژاوی پیشنهاد شده چرا که در این فصل بارسا از حیث مصدومیت متعدد بازیکنان و شرایط نه چندان جالب بدنی آنها لطمات زیادی و باید برای بهبود این وضعیت فکری بیندیشد که مهم‌ترینش اضافه شدن یک متخصص در این زمینه خواهد بود.

البته گفته می‌شود ژاوی ابتدا با کنار گذاشتن اسکار برادر بزرگترش مخالفت کرده است اما شاید برای فصل آینده تن به تغییرات مد نظر دکو و مدیران باشگاهش بدهد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم