Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رئال مادرید معتقد است که تمرین دادن تیم کنونی بارسلونا کار راحتی نیست و سرمربی هلندی بلوگرانا خوب کار کرده است.

کارلو آنچلوتی در آستانه ال کلاسیکوی روز یکشنبه، در کمپ تمرینی والدبباس مصاحبه ای با MovistarFutbol انجام داد.

طرفداری | سرمربی رئال مادرید در خصوص وضعیت مصدومان تیم برای بازی با بارسلونا گفت:

کارواخال و هازارد آماده بازی مقابل بارسلونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم نیم فصل اول برای آزمایش چیزهای جدید و سیستم های تازه است. در بازی های مهم مثل این هفته باید به سیستمی برگردیم که بازیکنان به بازی در آن عادت دارند. منظورم این نیست که همیشه از 3-3-4 استفاده خواهیم کرد اما در حال حاضر نباید خیلی چیزها را تغییر داد. مقابل بارسلونا از سیستم 3-3-4 استفاده خواهیم کرد، و هیچ آزمایش جدیدی در کار نیست چون مقابل تیم بسیار با کیفیتی قرار خواهیم گرفت. بارسا بهتر شده و خوب کار می کند، و مثل همیشه بازی سختی خواهد بود.

من از عملکرد وینیسیوس تعجب نکردم. او در زمینه گلزنی پیشرفت کرده و حالا در محوطه جریمه تیز تر است. از اینکه نتوانسته گل های بیشتری به ثمر برساند تعجب می کنم!

تفاوت بنزمای کنونی با سال های قبل؟ او تغییر کرده و درون و بیرون زمین، شخصیت رهبری بیشتری در او می بینم. می داند که بازیکن مهمی است و ما خوش شانس هستیم که او را داریم. توپ طلا؟ نمی دانم بنزما برنده خواهد شد یا نه، چون نه به ما بستگی دارد نه به او؛ به خاطر کارهایی که فصل گذشته انجام داده و در حال حاضر هم انجام می دهد، شایستگی اش را دارد.

آنسو فاتی؟ او بازیکن فوق العاده ای است. شرایط جسمانی اش بهبود یافته و بازیکن بسیار مهمی برای تیمش محسوب می شود. او جزو بهترین بازیکنان جوان دنیاست. برنامه ای ویژه برای مهار فاتی؟ ما نگران تنها یک بازیکن نیستیم، بلکه به فکر کل تیم بارسلونا هستیم. آنها درست مثل ما، بازیکنان زیادی با کیفیت و تجربه بالا دارند.

کومان مربی خوبی است و من او را مناسب می بینم. اگرچه خیلی او را نمی شناسم اما همه از او خوب می گویند. عملکرد او در بارسلونا مثبت بوده چون در حال حاضر تمرین دادن آن تیم راحت نیست.

ال کلاسیکو بازی خاصی است. در هر کشوری دو بازی خاص وجود دارد، مثل اینتر-میلان، چلسی-تاتنهام، بایرن-دورتموند. بازی معمولی نیست و نحوه آماده سازی من برای این نوع بازی ها نیازمند حداکثر آرامش ذهنی و تمرکز است. ما فرصت کافی به منظور آماده سازی تیم از لحاظ جسمانی و تاکتیکی برای ال کلاسیکو را داریم. با حداکثر آرامش و اعتماد به نفس آماده می شویم. خوب دفاع کردن کلیدی خواهد بود. مشکل این تیم گلزنی نیست، بلکه گل خوردن است.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس طرفداری، طرفدار هیچ فدراسیونی نبوده و نیست، حتی شما! / حافظه تاریخی افشاگری مربی و بازیکن سابق تیم ملی علیه خوبان عالم! یکه تازی رونالدو ادامه دارد؛ گلزنی برابر 38 تیم مختلف در رقابت های اروپایی مورد عجیب گروه پنجم لیگ قهرمانان: تفاضل گل منفی برای 3 تیم و تفاضل گل 12+ برای بایرن

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش رئال مادرید موفق شد سیتی را در ضربات پنالتی با نتیجه ۴-۳ شکست دهد. بازی در وقت‌های قانونی ۱-۱ شده بود.

بنابر روایت ورزش سه، در رئال لوکا مودریچ پنالتی اول را خراب کرد ولی ۴ بازیکن دیگر موفق به گل کردن پنالتی خود شدند تا رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

داویده آنچلوتی، دستیار کارلتو، در پایان بازی در مورد ترتیب ضربه زنندگان رئال گفت: «دقایقی مانده به ضربات پنالتی در ذهن خودم کسانی که می‌توانستند پنالتی بزنند را مرور کردم. مودریچ، بلینگام، ناچو و لوکاس برایم واضح بودند ولی روی فده نیز نظرم مثبت بود. وقتی با او حرف زدم گفت بسیار بسیار خسته است و توان پنالتی زدن ندارد. در نهایت قرار شد رودیگر پنالتی آخر را بزند.»

کارلو آنچلوتی هم گفت که روی ادر میلیتائو نیز نظر مثبت داشتند ولی او درخواست کرد پنالتی نزند. دلیلش شناخت ادرسون روی او بود و اینکه اعتقاد داشت در تمرینات تیم ملی برزیل به اندازه کافی روی پنالتی‌های وی اشراف پیدا کرده و بهتر است او در میان ضربه زنندگان نباشد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896730

دیگر خبرها

  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • آنچلوتی: این تنها راهی بود که می‌‌توانستیم صعود کنیم
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»