Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده عصر پنجشنبه در آئین چهلمین روز درگذشت جانباز و آزاده سرافراز دفاع مقدس «غلامشاه جمیله ای» که در قطعه ایثارگران بهشت رضا گناوه برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع ته لنجی از مباحث مهم در این شهرستان و استان است افزود: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، دستور آماده کردن طرحی طی ۱۰ روز، پیرامون مسائل و مشکلات مختلف ته لنجی که همه مسائل مربوط به این موضوع را پوشش دهد، توسط رئیس جمهور داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر ادامه داد: جلسات مختلف و مفصلی بر اساس دستور رئیس جمهور برگزار کردیم و از همه صاحبنظران، ائمه جمعه، فرمانداران، اعضای شورای تأمین، مدیرکل‌ها، کارشناسان و تعاونی لنج داران،، ملوانان، مغازه داران در شهرهایی که ته لنجی در آنها صورت می‌گیرد در این جلسات دعوت و نظرات آنها جمع آوری شد.

وی گفت: برای تنظیم این طرح از چند نفر رانندگان خودروهای سواری که کالای وارداتی نیز حمل می‌کنند دعوت شد ولی در جلسه حضور نیافتند.

محمدی زاده تصریح کرد: از مجموع نظرات جمع آوری شده به ۱۰ مسئله اصلی رسیدیم که در برگیرنده مسائلی است که امروز در بنادر استان با آن سروکار دارند.

وی ادامه داد: این طرح به ۱۰ مسئله اصلی شامل لنج داران، ملوانان، بازاریان، ماشین‌های حمل و جا به جایی کالا، کارگران تخلیه و بارگیری مرتبط است که دربرگیرنده مسائل همه کسانی است که امروز در بنادر با ته لنجی سروکار دارند.

وی گفت: این طرح آماده شد و بر اساس زمانبندی اعلام شده از سوی رئیس جمهور در ۱۰ روز به وزارت کشور و دفتر رئیس جمهور و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارسال شد.

وی گفت: در ارزیابی اولیه نیز اعلام شد که این طرح یک طرح کامل است و سعی خواهد شد تا به سایر استان‌ها نیز تعمیم شود.

وی گفت: بر اساس این طرح پیشنهادی ساماندهی کالای همراه ملوان (ته لنجی) به رئیس جمهور، همه عوامل ذی نفع در بنادر استان از ته لنجی بهره مند خواهند شد.

استاندار بوشهر گفت: در طرح پیشنهادی کالای همراه ملوان تلاش شد تا بدنه اجتماعی شهرهای ساحلی نیز در این طرح ذی نفع شوند و حتی در قالب شرکت تعاونی‌های پیشین که از قبل داشته‌اند بتوانند از مزایای طرح استفاده کنند.

وی گفت: دریا و دریانوردی و تجارت سابقه چند صدساله در این مناطق دارد و زندگی مردم بر همین اساس بوده است و جز مزیت‌ها و ظرفیت‌های این مناطق است که باید ادامه پیدا کند و امید است با یک روش نظام مند و دقیق ادامه یابد.

استاندار بوشهر پیرامون انتصابات در استان با اشاره به نگرانی‌ها در فضای مجازی در خصوص انتصاب‌ها و جابه جایی مدیران مطرح می‌شود گفت: در انتصابات و انتخاب‌ها اصل انقلابی گری و تفکر بسیجی یکی از اصول ما در هر سطحی است که انتخابی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه پاک دستی، کارآمدی و خدمت جهاد گونه به مردم و جوان بودن در جای خود از دیگر اصول انتخاب مدیران و انتصابات است گفت: بسیاری از فعالیت‌ها ممکن است به گونه‌ای باشد که به افراد میانسال و باتجربه نیاز باشد ولی بسیاری از کارها می‌تواند توسط جوانان زیر ۴۰ تا ۴۵ سال انجام شود.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه در ۲ هفته گذشته درگیر سفر رئیس جمهوری و هیأت و دولت و آماده کردن طرح ته لنجی بودیم لذا از هفته آینده و هفته‌های بعد انتصابات و جا به جایی های مدیریتی انجام خواهد شد تا استان از لحاظ مدیریتی نوسازی شود و با سرعت بیشتری کار مردم و استان پیش رود.

کد خبر 5333344

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه استاندار بوشهر ستاد مبارزه با قاچاق کالا شهرستان گناوه ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه عکس استانها اردبیل ایلام واکسیناسیون کرونا مسکن استاندار بوشهر رئیس جمهور ته لنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در ادامه سفر خود به استان سمنان در رأس هیأتی وارد مسجد امام (ره) سمنان شد. وی قرار است در جمع مردم مرکز استان سخنرانی کند.

پیش بینی می‌شود این سخنرانی به مسائل مهم استان مانند آب، اشتغال، صنعت و… اختصاص داشته باشد.

خبر تکمیل می‌شود.

کد خبر 6081698

دیگر خبرها

  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • ‌رئیس جمهور ایران چه درخواستی از رئیس جمهور ازبکستان داشت؟
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • افخمی: آغاز «هفت» از هفته آینده/ اولین فیلم علمی- تخیلی‌ام را می‌سازم