Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:20:05 GMT

سوپر گل اللهیار در اولین برد اروپایی زوریا

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۸۸۰۶

سوپر گل اللهیار در اولین برد اروپایی زوریا

زوریا با سوپر گل ستاره ایران خود اولین برد خود را در لیگ کنفرانس اروپا کسب کرد.

به گزارش ورزش سه تیم فوتبال زوریا لوهانسک در چارچوب هفته سوم لیگ کنفرانس اروپا، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه ناسیونالن واسیل لفسکی به مصاف زسکا صوفیه بلغارستان رفت.

 

زوریا در بازی امشب هر دو بازیکن ایرانی خود اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی را در ترکیب اصلی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اللهیار صیادمنش پس از حضور ثابت در دو مسابقه تیمش در لیگ کنفرانس اروپا، امشب هم جزو ۱۱ بازیکن اصلی زوریا لوهانسک اوکراین بود و موفق شد برای تیم گلزنی کند.

 

شهاب زاهدی، دیگر مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک نیز پس از حضور ۷۲ دقیقه‌ای در دیدار اخیرشان در لیگ برتر اوکراین مقابل شاختار دونتسک، امشب هم برابر زسکا صوفیه بلغارستان در ترکیب ابتدایی حضور داشت.

 

زوریا لوهانسک اوکراین که با دو شکست پیاپی در لیگ کنفرانس اروپا، بدون امتیاز در قعر جدول گروه C قرار گرفته بود  در بازی امشب چاره ای جز برد نداشت و موفق شد با تک گل ستاره ایرانی خود از سد زسکا صوفیه گذشت تا جای این تیم را در رده سوم جدول رده بندی بگیرد.

 

بازی دو تیم در نیمه اول گلی به همراه نداشت و 0-0 به پایان رسید. در دقیقه 64 شاهد به ثمر رسیدن تک گل این بازی بودیم؛ جایی که اللهار صیادمنش در گوشه سمت چپ زمین صاحب توپ شد و پس از چند قدم کوتاه از روی خط محوطه جریمه حریف در حالی که زاویه چندان مناسبی برای شوتزنی نداشت دروازه را هدف گرفت. توپ با یک کات زیبا به دور از دستان دروازه بان زسکا وارد دروازه شد تا با همین تک گل، اولین برد زوریا در لیگ کنفرانس به دست بیاید.


 
زوریا با کسب سه امتیاز بازی امروز پایین تر از بودوگلیمت و رم که به ترتیب 7 و 6 امتیاز دارند در مکان سوم جدول رده بندی گروه C لیگ کنفرانس اروپا قرار دارد.

اوکراین زوریا لوهانسک الهیار صیادمنش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوکراین زوریا لوهانسک الهیار صیادمنش لیگ کنفرانس اروپا لیگ کنفرانس زوریا لوهانسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موزه‌ها در حفظ هویت ملی موثر است

معاون استاندار اردبیل گفت: موزه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و نقش موثری در حفظ هویت ملی دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کاظم دبیر، در اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها که با حضور مسئولان و شرکت‌کنندگان ملی و بین‌المللی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: موزه‌ها نقش مهمی را در حفظ، معرفی و بازتعریف هویت ملی دارند و کنفرانس موزه‌ها می‌تواند نتایج مؤثری را در راستای تقویت این نهاد داشته باشد.

وی افزود: خودآگاهی، هویت‌بخشی و هویت‌شناسی یکی از الزامات جامعه ما است که امروزه متأسفانه بسیاری از کشورهای در حال توسعه از این موارد به دور هستند و موزه‌ها یکی از بنیان‌های حفظ و معرفی هویت ما به نسل‌های آینده هستند.

دبیر تاکید کرد: جای خوشحالی دارد که اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود و امیدوارم که شاهد نقش پررنگ‌تر موزه‌ها در حفظ هویت استان و کشور باشیم.

حسن محمدی‌ادیب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این کنفرانس گفت: موزه‌داری در ایران و به ویژه در اردبیل تاریخی طولانی دارد و اولین موزه کشور را می‌توان به دوره صفویه و تالارچینی خانه مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مربوط دانست.

حسن محمدی‌ادیب افزود: با این پشتوانه برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل فرصتی مغتنم برای بازیابی جایگاه اصلی موزه‌ها و توجه بیشتر به این نهادها است.

کد خبر 747547

دیگر خبرها

  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • پارلمان اروپایی قواعد سلاح برای غیرنظامیان را تشدید کرد
  • نقش موزه‌ها در حفظ هویت ملی موثر است
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین