Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ابراز نگرانی از وقوع پیک بعدی کرونا در خوزستان، گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان خوب نیست و اگر این روند ادامه داشته باشد، خطر وقوع پیک بعدی وجود دارد.

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۵۱۰ هزار خوزستانی حداقل یک دوز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند که این رقم، معادل پوشش ۵۲ درصدی واکسیناسیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: متوسط پوشش واکسیناسیون بالای ۱۲ ساله‌ها نیز در خوزستان حدود ۶۷ درصد است البته این رقم در برخی شهرها مانند شادگان ۲۵ درصد و در دزپارت بیش از ۸۵ درصد است.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزان خوزستانی نیز ۵۵ درصد است و همچنان در حال انجام است. پوشش واکسیناسیون این گروه نیز در شادگان ۲۵ درصد و در دزپارت ۹۰ درصد است.

وی با اشاره به ادامه روند کاهشی بیماران، گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۰ بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند و روزانه ۴۵۰ بیمار سرپایی در استان خوزستان داریم.

علوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، تصریح کرد: نگران آینده کرونا هستیم؛ متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان خوب نیست و اگر این روند ادامه داشته باشد، خطر وقوع پیک بعدی وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس کرونا در ایران پیک بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی جلیل نژاد در مراغه اظهار کرد: امسال تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان به شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت متصل می شود که پوشش روستا‌ها با اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی تا پایان سال از ۹۰ درصد به ۹۹ درصد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: توسعه شبکه فیبر نوری و اینترنت پرسرعت روستایی در اولویت برنامه‌های این اداره کل در آذربایجان شرقی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه گفت: تا سه ماه آینده با اجرای فیبر نوری، خانواده‌ها در شهر مراغه نیز به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه گفت: در شهرستان مراغه ۲۹ روستای بالا ۲۰ خانوار، فاقد پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت هستند.

مینویی افزود: پوشش تلفن همراه و روستا‌های مراغه تا پایان سال به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید.

وی هچنین خواستار افزایش پوشش تلفن همراه در جاده مراغه - هشترود و مراغه_بناب_تبریز شد.

فرماندار مراغه، برآسفالت ریزی اصولی و ساماندهی مسیر‌های حفاری شده برای اجرای فیبر نوری در این شهر تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • پوشش زنده ۲ بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر| هوادار ۲- پیکان یک/ گل گهر صفر_ استقلال خوزستان صفر
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • خطر فقر روزافزون در کمین شهروندان آلمانی
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • آخرین وضعیت فیبر نوری در کشور
  • آخرین وضعیت فیبرنوری در کشور
  • وضعیت خوب بارندگی‌های امسال و غنی شدن پوشش گیاهی