Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@22:10:25 GMT

پایان هوای سرد در مازندران

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۸۸۷۸

پایان هوای سرد در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران امروز جمعه ۳۰ مهر صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

او افزود:آسمان مازندران روز شنبه صاف تا نیمه ابری، از اواخر روز با افزایش ابر درمناطق غربی با احتمال بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:وضعیت جوی مازندران روز یکشنبه نیمه ابری تا ابری بویژه در ارتفاعات با بارش پراکنده و وزش باد، از شب بتدریج کاهش ابر پیش بینی می‌شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی مازندران هوای مازندران وضعیت جوی مازندران وضعیت آب و هوا پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف و نیمه ابری در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کارشناس هواشناسی گفت: دیروز ساری، قائم شهر و آمل با دمای ۲۳ درجه گرمترین و صبح امروز دلیر با یک درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان گزارش شدند.

غلامپور افزود: نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه آسمان استان صاف تا نیمه ابری است.

او گفت: امشب و فردا در مناطق ساحلی و جلگه ای آسمان استان صاف تا نیمه ابری است و در ارتفاعات نیمه ابری و در بعضی ساعات افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد را خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: از چهارشنبه تا یکشنبه روند افزایشی دما پیش بینی می شود و برای روزهای پنجشنبه و جمعه این افزایش دما محسوس تر است و در دامنه ها و ارتفاعات وزش باد گرم را خواهیم داشت.

غلامپور افزود: دریا امروز موج کوتاه دارد و برای فعالیت های دریایی مناسب است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • استقرار هوای صاف و آفتابی در مازندران
  • آسمان صاف و نیمه ابری در مازندران
  • پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • هوای صاف تا نیمه ابری در شهر‌های مازندران
  • پیش‌بینی رگبار برف در ارتفاعات لرستان