Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فرانس ۲۴، با ورود طوفان ارور به فرانسه از روز چهارشنبه، اداره ملی هواشناسی فرانسه هشدارهای طوفان را در گوشه شمال شرقی کشور که هم مرز با آلمان، بلژیک و لوکزامبورگ است، تمدید کرد.

به گزارش هواشناسی فرانسه، سرعت باد در شهر فکامپ در شمال غربی کشور به ۱۷۵ کیلومتر در ساعت (۱۰۹ مایل در ساعت) رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به علت افتادن درختان بر خطوط انتقال برق، شرکت برق فرانسه اعلام کرد که ۲۵۰ هزار خانوار تا صبح پنجشنبه بدون برق بودند.

به دنبال ورود طوفان ارور به اروپا، حرکت قطارها در فرانسه، آلمان و هلند به دلیل ریشه کن کردن درختان مختل شد و سقف های بسیاری از ساختمان ها از جمله ورزشگاه فوتبال شهر بندری آنتورپ در بلژیک شکسته شد.

طوفان ارور همچنین در روز پنجشنبه خساراتی را در شوینتیننتال شهری در نزدیکی شهر بندری کیل در دریای بالتیک آلمان وارد کرد.

کای لاسیگ مسئول خدمات آتش نشانی به خبرگزاری آلمانی دی پی ای گفت: طوفان گلخانه ها را تخریب و درختان را شکسته است اما تا کنون به کسی آسیب نرسیده است.

رسانه های محلی گزارش دادند که در شهر بارندرخت هلند، در حاشیه جنوبی روتردام، وزش باد شدید کاشی های سقف را کنده و با افتادن درختان چهار نفر زخمی شدند.

طوفان ارور همچنین بخش هایی از جنوب انگلیس را با بارش شدید باران شدید درنوردید.

برچسب‌ها قاره اروپا فرانسه طوفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاره اروپا فرانسه طوفان قاره اروپا فرانسه طوفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس دی تاورنو، مالک سابق باشگاه بوردو، می‌گوید که چگونه در سال 2014 باشگاه در آستانه جذب زین‌الدین زیدان به‌عنوان مربی بود. او به اکیپ گفت که این انتقال تقریباً نهایی شده بود.

مالک سابق بوردو بین سال‌های 1999 تا 2018، در مصاحبه‌ با اکیپ گفت: «در آن مقطع زیدان هدایت تیم دوم رئال مادرید را بر عهده داشت. ما حرف زدیم و تقریبا توافق کردیم اگرچه زیدان برای من فقط یک گزینه موقتی بود، زیرا من جاه‌طلبی‌های دیگری داشتم. در نهایت ویلی سانیول هدایت تیم را بر عهده گرفت.»

رابطه قبلی زیزو با بوردو دلیلی برای فکر کردن به همکاری بود. او از سال 1992 تا 1996، بازیکن بوردو بود، قبل از اینکه برای یک دهه به یوونتوس و سپس به رئال مادرید برود.

دیگر خبرها

  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه