Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای وزارت راه و شهرسازی گفت: تکمیل راه‌آهن اردبیل - میانه نیازمند یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، خیرالله خادمی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های مهم اردبیل اظهار داشت: تکمیل راه‌آهن اردبیل - میانه نیازمند یک هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار است و با توجه به این که این پروژه از 14 سال گذشته شروع شده بنابراین اهمیت پروژه به دلیل شرایط بلندترین پل سازه‌ای ریلی کشور نیازمند زمان بیشتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با تأمین اعتبار برای این پروژه سال آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود که به همین منظور تاکنون 9 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه در نظر گرفته شده و در صورت تأمین اعتبار شاهد سرعت‌بخشی به پروژه خواهیم بود که در افتتاح این پروژه ریلی بزرگ تأثیرگذار است.

خادمی تصریح کرد: انتظار داریم استاندار اردبیل نسبت به فروش املاک و اراضی نسبت به تأمین بخشی از اعتبارات اهتمام جدی داشته باشد و در کنار آن 200 میلیارد تومان از طریق فاینانس بانک عامل برای راه آهن اردبیل در نظر گرفته شده که امیدواریم با اختصاص این اعتبارات شاهد تکمیل پروژه مهم و استراتژیک راه‌آهن اردبیل باشیم.

وزیر راه: راه‌آهن اردبیل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسدمدیرعامل راه‌آهن: مشکل حقوق کارکنان را حل می‌کنیم/ کریدورهای ترانزیتی ریلی فعال می شودلزوم توجه به نیروی انسانی برای ایجاد تحول در راه‌آهن

وی در ادامه با اشاره به لزوم توسعه بزرگراه‌های استان اردبیل نیز اظهار کرد: با تلاش نمایندگان و مدیران استان منابع خوبی از بانک‌ها برای پروژه‌های بزرگراهی استان در نظر گرفته شده که 400 میلیارد تومان برای محور اردبیل – سرچم، 150 میلیارد تومان برای محور سربند به مشگین‌شهر و 100 میلیارد تومان نیز برای محور کلور – درام تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام/140/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان اعتبار راه آهن اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار

                                                                        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این طرح گفت: برای تکمیل طرح اعتبارات قطره چکانی پاسخ نمی‌دهد و نیازمند تخصیص اعتبار ملی بیشتر بویژه از محل مسئولیت‌های اجتماعی است.   فلاحی در جمع مشاوران و پیمانکاران طرح رانش محور ماربره به صالح آباد افزود: گرانیگاه ما در استان اربعین است و مرز بین المللی مهران در ایام اربعین پر حجم‌ترین تردد‌ها در مقایسه با سایر مرزهارا دارد و باید بییشتر دیده شود.   پیمانکار طرح رانش محور ماربره به صالح آباد عنوان کرد: برای اجرای این مسیر ۲۱۵ کیلومتری تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به اعتبارات بیشتری نیاز است.   مسیر ایلام به مهران یکی از پر ترافیک‌ترین مسیر ارتباطی با حجم تردد حدود ۳ میلیون نفر در اربعین است.

دیگر خبرها

  • استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • اجرای عملیات آبخیزداری نیازمند حدود ۳.۵ همت اعتبار است
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه