Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز پنجشنبه کلیپی در فضای مجازی مبنی بر آلودگی شدید کارخانه سیمان ایلام منتشر شد که باعث واکنش‌های زیادی از سوی فعالان محیط زیستی شد.

در همین ارتباط مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام نیز در واکنش به آلایندگی کارخانه سیمان از پیگیری حقوقی آلایندگی سیمان و سایر صنایع استان خبر داد و گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع نقص سیمان ایلام منظور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا ابدالی گفت: ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه به دلیل قطع برق و ترانس‌های الکتروفیلتر برای چند دقیقه شاهد ایجاد آلودگی بودیم که با پیگیری کارشناسان فنی، این مشکل حل شده است.

وی ضمن انتقاد از بروز آلودگی در این منطقه گفت: ایجاد آلودگی حتی در کوتاه مدت نیز سبب آسیب به مردم و منطقه شده و قابل توجیه نیست.

ابدالی اضافه کرد: با توجه به آلایندگی سیمان ایلام، علیه این واحد تولیدی در محاکم قضایی پرونده تشکیل شده است و سیمان ایلام نیز جزء صنایع آلاینده استان است.

وی با انتقاد به عملکرد مدیران در رفع نقص موجود گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال از محل صندوق ملی محیط زیست برای رفع آلایندگی و کمک به تجهیز روند فیلتراسیون سیمان ایلام اعتبار اختصاص داده‌ایم، که این موضوع نیازمند پیگیری از طرف مدیران مجموعه است.

ابدالی در پایان ضمن تشکر از نگاه زیست محیطی مردم از صنایع استان خواست تلاش خود را برای خروج از لیست صنایع آلاینده به کار گیرند.

کد خبر 5333372

منبع: مهر

کلیدواژه: محیط زیست ایلام عوارض آلایندگی سیمان ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا گرگان واکسن کرونا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه اردبیل ایلام واکسیناسیون کرونا مسکن سیمان ایلام محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین برنامه‌های سازمان محیط زیست در سال آینده

علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در ارتباط با برنامه‌های این سازمان برای سال آینده اظهار کرد: برنامه‌های متعددی را برای سال آینده داریم. از مهمترین این برنامه‌ها قانون هوای پاک است که باید امسال دستگاه‌ها بیشتر پای کار بیایند تا آن را عملیاتی کنیم.  

وی ادامه داد: موضوع برقی کردن خودرو‌ها اتفاق خواهد افتاد. در ارتباط با وسایل حمل و نقل عمومی، مترو و اتوبوس اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود. 

او گفت: خاموش کردن فلر‌های استان‌های غرب کشور  توسط وزارت نفت از دیگر اقدامات سال جاری خواهد بود و به امید خدا به سمت کاهش سوخت مازود خواهیم  رفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ورود گردشگران به یک مکان گرشگری در ۱۳ بدر ممنوع شد
  • کاهش قابل ملاحظه رشد گیاهان با افزایش آلودگی صوتی
  • ممنوعیت ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت
  • مهمترین برنامه‌های سازمان محیط زیست در سال آینده
  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • وضعیت آلودگی هوای خوزستان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ورود دادستان رودسر به موضوع آلودگی آب آشامیدنی