Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر ورزش و جوانان گفت: طرح تاسیس "ستاد طرح‌های جهادی تشکل‌های جوانان" در حال اتمام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدحمید سجادی هزاوه شامگاه پنجشنبه در نشست با سمن های جوانان و جهادگران اردوهای جهادی استان مرکزی در سالن غدیر استانداری مرکزی با اشاره به اهمیت حوزه جوانان اظهار داشت: جایگاه استان‌ها در نگاه وزارت ورزش و جوانان جایگاه بالا و مهمی است که قطعا اطلاعات و یافته‌های کسب شده در این بازدیدها در دستورکار و پیگیری خواهد بود به طوری که در سفر به استان مرکزی 3 معاون کلیدی وزارتخانه همراه بنده حاضر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس آمار، جوانان 70 درصد جامعه را تشکیل می‌دهند و این 70 درصد جامعه با وجود اینکه انقلاب را ندیده و ابتدای انقلاب را درک نکرده پای انقلاب ایستاده و ما نیز در وزارت ورزش و جوانان با استفاده از ظرفیت همین جوانان و با اتکای آنها به دنبال اجرایی و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم هستیم و هیچ کار بزرگ و اتفاق ارزشمندی در کشور، جز با حضور جوانان رخ نداده که در این راستا در کشور 600 مدرسه مسجدمحور فعال و 35 هزار گروه جهادی به عنوان یک ظرفیت مهم و بزرگ وجود دارد.

سجادی بیان کرد: یکی از اقداماتی که در مجموعه وزارت روزش و جوانان اتفاق افتاد، طرح تاسیس "ستاد طرح‌های جهادی تشکل‌های جوانان" بوده که در معاونت جوانان وزارت روزش و جوانان در حال اتمام و تکمیل شدن است.

بیش از هفت هزار رویداد در هفته تربیت بدنی در حال اجرا است

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌ریزی برای هفته تربیت بدنی در کشور گفت: یکصد انجمن ورزشی، چهارده هزار هیئت ورزشی و 225 نوع و گونه ورزشی در کشور وجود دارد که با استفاده از ظرفیت این مجموعه‌ها در کنار افتتاحیه‌های گفته شده بیش از هفت هزار عنوان و رویداد در هفته تربیت بدنی در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: البته به سبب شیوع کرونا ایام هفته تربیت بدنی تا حدودی تاثیر این بیماری قرار گرفتو امسال با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین توجه به واکسیناسیون و بهبود شرایط و حضور مردم در سالن‌های ورزشی، به دنبال تحول در رویدادهای ورزشی هستیم تا مجدد مردم را با برنامه‌های ورزشی آشتی بدهیم.

وزیر ورزش در ساوه: سند تحول ورزش همگانی تهیه شده که به زودی اجرایی می‌شودوزیر ورزش و جوانان: اشتغال مدال‌آوران و قهرمانان از الطاف مقام معظم رهبری است

جوان‌باور و در عین حال جوان‌یاور هستم

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت توجه به جوانان گفت: از جمله وزرا و مسئولان جوان‌باور و در عین حال جوان‌یاور هستم به طوری که در نشست با رئیس جمهور پیش از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی مسئله جوانان طرح و اعلام شد که باید معاونت جوانان به طور حتمی ارتقا پیدا کند و براحیای مجدد سازمان ملی جوانان ذیل وزارت جوانان یکی از پیشنهادات مطرح شد.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند به طور مستقیم در مباحثی مانند اشتغال، مسکن و... ورود کند اما باید ابزاری در اختیارمان باشد که بتوانیم به مسئله ورود داشته باشیم چراکه اینها مسائل مهمی در حوزه جوانان قلمداد می‌شود.

3 هزار و 700 سازمان مردم نهاد در کشور وجود دارد

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نقش‌آفرینی سازمان‌های مردم نهاد گفت: خوب کردن حال مردم هدف اصلی و مهم وزارت ورزش و جوانان است که تمام تلاش خود را برای آن به کار بسته که همین امر از رسالت‌های مهم و تعریف شده برای سازمان‌های مردم نهاد به شمار می‌رود.

وی افزود: در مجموع بالغ بر 3 هزار و 700 سازمان مردم نهاد در کشور وجود دارد که این به معنای آن است که به ازای 22 نفر یک سمن فعالیت می‌کند که رسیدن به آمار هر 7 نفر یک سمن در معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان هدف‌گذاری شده است.

سجادی عنوان کرد: براساس روش و سیستم تعریف شده در مجموعه معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان بررسی کیفی عملکرد سازمان‌های مردم نهاد جوانان دنبال می‌شود تا بتوان اهداف تعریف شده برای این حوزه به درستی اجرایی شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تلاش ما حل مشکل و برداشتن موانع از پیش روی سمن‌ها و جوانان است بنابراین قطعا احیای قانون 0.27 درصد را پیگیری می‌کنیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در بودجه نیز جای بگیرد.

انتهای پیام/711/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان ورزش و جوانان هفته تربیت بدنی معاونت جوانان مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال، در نشستی صمیمانه با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا پاکدل در این دیدار که شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز حضور داشت، از تلاش‌های‌ شبانه‌روزی وزیر ورزش و جوانان در راستای اعتلای ورزش کشور قدردانی کرده و با اشاره به رابطه صمیمانه وی با روسای فدراسیون‌های ورزشی و کارشناسان خبره ورزش کشور، گفت: با توجه به اینکه حضرتعالی کارشناس خبره، باتجربه و با دانش در ورزش کشور هستید، همواره پاسخگوی فدراسیون‌ها و پیگیر مشکلات آنها بوده‌اید که این امر جای قدردانی دارد. 

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه با اشاره به اخذ میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا که شهریور ماه سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد، در خصوص تلاش برای اخذ میزبانی رویدادهای آتی دیگر گزارش مبسوطی به وزیر ورزش ارائه داد. 

پاکدل با ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های فدراسیون هندبال در سال 1403، ادامه داد: یکی از معضلات هندبال عدم برخورداری از کمپ تیم‌های ملی است که این امر می‌تواند در راستای آماده‌سازی تیم‌های ملی هندبال برای حضور در رویدادهای جهانی و بین‌المللی خلل جدی وارد کند. 

وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های پاکدل در فدراسیون هندبال، آینده هندبال را درخشان توصیف کرد و با تمجید از اخذ میزبانی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا، این رویداد را امری مفید برای ورزش کشور دانست و اعلام کرد حمایت‌های لازم از این میزبانی صورت خواهد پذیرفت.

کیومرث هاشمی همچنین با اشاره به عدم برخورداری هندبال از کمپ تیم‌های ملی قول مساعد داد این مشکل مرتفع شود و دستورات لازم در این خصوص را به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صادر کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند