Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@23:55:13 GMT

ابراهیم رئیسی وارد اردبیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۹۳۸۹

ابراهیم رئیسی وارد اردبیل شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان صبح جمعه همزمان با ۳۰ مهر ماه در هشتمین برنامه سفر استانی خود برای بازدید از برخی پروژه‌های در دست اجرا و کلنگ‌زنی طرح‌های در دست اقدام وارد فرودگاه پارس آباد شد.

آیت الله رئیسی در این سفر نیم روزه از چند پروژه مهم استان بازدید و از نزدیک در جریان موانع و مشکلات قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست با منتخبین و نمایندگان اقشار مختلف مردم و نخبگان از دیگر برنامه سفر رئیس جمهور به استان اردبیل است که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی نشست با منتخبین محدود خواهد بود.

جلسه شورای اداری استان اردبیل با حضور حجت‌الاسلام رئیسی و وزرا برگزار و نشست خبری با خبرنگاران منتخب استان پایان بخش هشتمین سفر استانی هیئت دولت به اردبیل خواهد بود.

هیئت همراه و وزرای رئیس جمهور نیز در هشتمین سفر استانی ریاست جمهوری به استان اردبیل برنامه‌هایی را در دستور کار دارند که البته وزرای راه و شهرسازی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان نماینده دولت از دیروز در شهرهای استان حاضر و برنامه‌های سفر را پیگیری کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرودگاه اردبیل در ماه‌هایی از سال شاهد لغو پرواز و یا تأخیرهای چندساعته ایرلاین‌ها است که این لغو پرواز نصیب هیئت دولت سیزدهم نیز شد و تعدادی از وزرا نتوانستند پنجشنبه وارد اردبیل شوند.

هواپیمای حامل رئیس جمهور کشورمان نیز به دلیل نامساعد بودن جو فرودگاه اردبیل ناگزیر در فرودگاه پارس آباد مغان به زمین نشست تا شاید همین موضوع در راستای حل مشکل اساسی فرودگاه اردبیل تلنگری برای مسئولان باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت زهکلوت طرح جهش تولید مسکن رئیسی رئیس جمهور سفر استانی اردبیل ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت زهکلوت طرح جهش تولید مسکن رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری بودجه است و قانون راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری بودجه است و قانون راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظرهایی داشتیم و متنی که ابلاغ شد نظرات دولت را به صورت حداکثری جلب کرده است.

 

دیگر خبرها

  • دستورات مهم رئیسی پس از یک جلسه ۳ ساعته + جزئیات
  • اردوغان: باید به فرزند بی‌قانون غرب فشار بیشتری وارد کنیم
  • تأکید رئیسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • نشست رمضانی رئیس جمهور با خیرین
  • فیلم| ابراهیم رئیسی، دوست دارد چه کسی رئیس مجلس شود؟
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • (ویدیو) ابراهیم رئیسی، دوست دارد چه کسی رئیس مجلس شود؟
  • رئیسی: خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند
  • تاکید رئیسی بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر