Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه آزمایش یک موشک فراصوت توسط وزارت دفاع آمریکا به‌دلیل نقایص فنی به حالت تعلیق درآمده است. برنامه آزمایش موشک فراصوت در وزارت دفاع آمریکا به‌خاطر نقایص فنی با تعلیق مواجه شده است.

خبرگزاری «رویترز» به نقل از افراد مطلع نوشت، این برنامه پنتاگون پس از آن متوقف شده که یک راکت کمکی حامل سلاح فراصوت، در بلند شدن از سطح زمین ناموفق ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این خبرگزاری افزود، در این آزمایش پنتاگون قرار بود جنبه‌های مختلف دستگاه‌های هدایت در حال توسعه مربوط به این موشک‌ها مورد تأیید قرار گیرد.

دستگاه هدایت فراصوت، از یک راکت در ارتفاعات بالای جو و پیش از حرکت به سمت هدف با سرعت پنج برابر سرعت صوت شلیک می‌شود.

روز چهارشنبه در دو آزمایش دیگر، نیروی دریایی و ارتش آمریکا نمونه‌های اولیه موشک‌های فراصوت را مورد آزمایش قرار دادند که به گفته پنتاگون موفقیت آمیز بودند.

از سوی دیگر، بعد از انتشار گزارشی درباره آزمایش یک فروند موشک مافوق صوت توسط چین و تکذیب آن توسط سخنگوی وزارت خارجه این کشور، نشریه «فایننشال تایمز» بار دیگر از انجام شدن آزمایش مشابه دیگری در تابستان توسط پکن خبر داد.

این نشریه بامداد پنجشنبه به نقل از چهار منبع آمریکایی آگاه به اطلاعات طبقه‌بندی شده گزارش داد: «در ۲۷ جولای امسال، ارتش چین موشکی را شلیک کرد که برای اولین بار از سیستم "بمباران مداری جزئی" برای پرتاب یک موشک مافوق صوت با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای دور زمین، استفاده می‌کرد».

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آزمایش موشک نقص فنی آمریکا راکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمایش پمپاژ چاه آب شرب جدیدالحفر در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  یداله سلطانی با اشاره به حفر چاه جدیدالحفر آب شرب اظهار داشت: این چاه به‌منظور پیشگیری از تنش آبی به علت تداوم خشکسالی‌ها و کاهش بارندگی ها و همچنین افزایش جمعیت سطح ایستایی و کاهش آب‌دهی چاه‌ها و با هدف بهبود وضعیت آبرسانی در آینده ، حفر شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی عمق چاه جدید حفر شده در منطقه محله قاضی را 140 متر عنوان کرد و افزود: در آزمایش پمپاژ انجام شده، چاه مذکور ۳۵ لیتر بر ثانیه آب‌دهی دارد.

دیگر خبرها

  • آلمان چهار آتشبار پاتریوت دیگر به آمریکا سفارش داد
  • آزمایش پمپاژ چاه آب شرب جدیدالحفر در خوی
  • تزریق کالاهای اساسی به بازار/ضرورت جلوگیری از مصرف نامتعارف نان
  • آیا Starship به انتقال انسان به مریخ موفق خواهد شد؟
  • (عکس) این موشک هایپرسونیک را آمریکا تست و کنسل کرد
  • AGM-183A؛ موشک هایپرسونیک جدیدی که آمریکا تست و کنسل کرد
  • تعلیق قانون دستگیری مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک با آمریکا
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • قدرت نمایی ایران مقابل آمریکا با این موشک هایپرسونیک /قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان را بشناسید+جزئیات
  • موشک جدید و مخوف کیم‌جونگ‌اون!/ عکس