Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم فوتبال زوریا اوکراین در چهارچوب گروه C لیگ کنفرانس اروپا موفق شد با یک گل بر زسکا صوفیه غلبه کند. تک گل سه امتیازی این بازی را اللهیار صیادمنش لژیونر ایرانی در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند.

این بازی در ورزشگاه واسیب لوسکی برگزار شد. ویون از وسکا نیز در دقیقه ۹۳ بازی با کارت قرمز مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان و با کسب این پیروزی، زوریا با ۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت. زسکا با یک امتیاز در قعر قرار دارد. 

باخت در جدال قعرنشین‌ها

تیم فوتبال دیناموزاگرب در دیدار لیگ اروپا، برابر راپید وین با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. این بازی در آلیانز استادیون برگزار شد. 

گل‌های این رقابت را مارکو گرول (دقیقه ۹) و هافمن (۳۴) برای راپید و اورشیچ (۲۴) برای دینامو به ثمر رساندند.

صادق محرمی بازیکن ایرانی دینامو زاگرب در دقیقه ۷۸ وارد زمین شد اما نتوانست کمکی به تیمش کند.

با این نتیجه، دینامو زاگرب با سه امتیاز و تفاضل گل منفی تر، در قعر جدول ایستاده است. راپیدوین نیز با اهمین امتیاز و تفاضل بهتر، در رده سوم قرار دارد.

کد خبر 633428 برچسب‌ها فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

بانوی پیر در یکی از دیدارهای ابتدایی هفته سی‌و‌سوم سری A از شکست مقابل کالیاری گریخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اضافه شدن یک نتیجه مأیوس کننده دیگر به کارنامه تیم فوتبال یوونتوس در فصل جاری رقابت‌های سری A، آژیر خطر برای این تیم به صدا درآمد.

یوونتوس که رؤیایش برای کسب اولین قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا پس از چهار سال هفته‌‌ها پیش بر باد رفته بود، شب گذشته (جمعه) از ساعت 22:15 به وقت تهران در نخستین بازی از هفته سی‌و‌سوم سری A، میهمان تیم کالیاری بود و این بازی را که تا آخرین دقایقش به حریف باخته بود، به زحمت با تساوی 2-2 به پایان رساند.

در این بازی ابتدا میزبان با گلزنی جانلوکا گائتائو در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی پیش افتاد، پنالتی که حاصل برخورد توپ با دست گلیسون برمر مدافع میانی برزیلی یوونتوسی‌ها بود. تنها 6 دقیقه بعد این سناریو تکرار شد و این بار خطای وویچخ شزنی دروازه‌بانی یووه روی شومورودوف، مهاجم ازبکستانی حریف داور را مجاب به اعلام یک ضربه پنالتی دیگر به سود کالیاری کرد. پنالتی دوم میزبان را یری مینا در دقیقه 36 زد و همچون بار اول توپ به تور دروازه بانوی پیر دوخته شد.

آینده مبهم کیه‌زا با ابراز نارضایتی از وضعیتش در یوونتوس

 

پس از دریافت این دو گل، بیانکونری کمی به خودش آمد و یک دقیقه به پایان نیمه نخست، یکی از گل‌های خورده را توسط دوشان ولاهوویچ جبران کرد هرچند که VAR گل او را مردود تشخیص داد. ولاهوویچ در دقیقه 62 بار دیگر دروازه حریف را باز کرد و این بار گلش مورد پذیرش واقع شد. تلاش‌های بانوی پیر برای فرار از شکست در نهایت به لطف گل به خودی بازیکن کالیاری نتیجه داد و آلبرتو دوسنا با گشودن دروازه تیمش در دقیقه 87 کار را به تساوی کشاند.

یوونتوس رده سومی اگرچه از شکست گریخت اما با از دست دادن دو امتیاز، این فرصت را در اختیار بولونیای رده چهارمی قرار داد تا با کسب پیروزی، اختلافش را با بانوی پیر به دو امتیاز کاهش دهد.

در جدول رده‌بندی سری A، اینتر با 83 امتیاز، میلان با 69 امتیاز، یوونتوس با 64 امتیاز، بولونیا با 59 امتیاز و رم با 55 امتیاز به ترتیب رده‌های اول تا پنجم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فرار آویسپا از شکست با ۲ گل تماشایی شهاب زاهدی +ویدئو
  • یوونتوس به زحمت از شکست گریخت
  • جدول لیگ برتر| استقلال به صدر رسید؛ فولاد در نقطه ذوب!
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • بازگشت برزیلی‌ها به غمگین‌ترین جایگاه جدول
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • گل تماشایی بلافاصله پس از شروع بازی در لیگ فوتبال شمالی انگلیس / فیلم
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی