Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در این رقابت‌ها که به مدت ۲ روز به میزبانی همدان برگزار شد، تیم مارال چوب همدان با پیروزی چهار بر ۲ برابر آکادمی شعاری مازندران بر سکوی قهرمانی ایستاد.

قهرمان این دوره از مسابقات را  شیما صفایی، صبا سراجی، نیلیا نقیبی، مبینا اصلانی، کوثر فتاحی، نازنین مرتضایی به سکانداری زهره ابوطالبیان و سرپرستی هدیه آقامحمدی تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده همدان در دور اول مرحله حذفی با قرعه استراحت روبرو شد، در گام دوم با غلبه بر هیات تنیس روی میز بوشهر به مرحله نهایی راه یافت.

آکادمی شعاری بابل نیز پس از عبور از شرکت نصر و بیمه خاور میانه داراب به فینال صعود کرد و در یک بازی برابر به مقام دوم این مسابقات دست یافت.

همچنین هیات تنیس روی میز بوشهر در دور اول جدول حذفی با عبور از آرد گل گلستان به نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله با قبول شکست از مارال چوب همدان بر سکوی سوم ایستاد.

بیمه خاور میانه داراب نیز که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد در مرحله بعد در تقابل با آکادمی شعاری بابل متحمل شکست شد و بر جایگاه سوم مشترک ایستاد.

دور مقدماتی این رقابت ها با حضور ۹ تیم در سه جدول مقدماتی برگزار شد و پس از آن نیز ۶ تیم مارال چوب همدان، بیمه خاورمیانه داراب، هیات تنیس روی میز بوشهر، آرد گل گلستان، آکادمی شعاری بابل، شرکت نصر هیات شهریار وارد جدول حذفی شدند.

برچسب‌ها همدان تنیس بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان تنیس بانوان همدان تنیس بانوان تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر

حبیب‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان به درخواست جالب یک دختر بچه در جلسه تفسیر واکنش جالبی داشت.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی نوجوانان تنیس روی میز
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد