Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یحیی الهی  گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ۳ دستگاه خودروی شوتی حامل مقادیری انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محور “اندیمشک- خرم‌آباد” توقیف شدند.

به گزارش رکنا، وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی استان، در محور “اندیمشک – خرم آباد” ۳ دستگاه خودروی شوتی حامل بار که از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بودند را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان افزود: در بازرسی از خودروهای مذکور مقادیری انواع کالای قاچاق شامل، ۸ دستگاه لوازم پزشکی و تجهیزات مربوطه، ۷ هزار جفت جوراب و ۳۵۲ ثوب کابشن قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده  را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

 الهی  با بیان اینکه هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه‌ اقتصادی جامعه است، از شهروندان خواست با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمایه کشور جلوگیری می‌شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کالای قاچاق قاچاق اخبار حوادث قاچاق پلیس امنیت کالای قاچاق سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا سحر قریشی قیمت علی دایی ریحانه پارسا بازیگر علی دایی اسطوره فوتبال ایران ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا اینستاگرام سحر قریشی و مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از کشف ۱۱۰ کیسه ۴۵ کیلوگرمی حدود پنج تُن مغز بادام درختی چینی خبر داد و افزود: این بادام درختی‌ها محصول کشور چین و به طور قاچاق وارد کشور شده بودند.

وی در تشریح جزئیات کشف این میزان بادام درختی قاچاق گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در محدوده شهرری نجم‌آباد شدند که بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی تکمیلی مشخص کرد، مقادیری کالای خارجی در انباری در شهرری نجم‌آباد تخلیه و دپو شده که کالای خارجی از جنوبی کشور به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مأمورین این پلیس به سرعت و پس از هماهنگی با مقام قضائی انبار مذکور را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مشاهده شد مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع مغز بادام درختی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

افشاری گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، که در همین راستا پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6080672

دیگر خبرها

  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد 
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد