Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@02:10:59 GMT

درخواست مهم علم الهدی از وزیر کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۹۴۹۹

درخواست مهم علم الهدی از وزیر کشور

به گزارش همشهری آنلاین  به نقل از ایرنا، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: فعالیتهای مجاهدانه دولت سیزدهم و کارگزاران نظام طی ۲ ماه اخیر آثار و برکات قابل توجهی داشته است.

سید احمد علم الهدی پنجشنبه شب در مراسم معرفی استاندار جدید خراسان رضوی افزود: این مجاهدات در این مدت برای امید بخشی به مردم موثر بوده است و البته مهره چینی همه کارگزاران نظام باید به سرعت صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اینکه برخی به دنبال تخطئه دولت هستند و می‌گویند چرا همه استانداران در این ۲ ماه تعیین نشده اند، مورد قبول نیست چرا که این فرایند دارای حساسیت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسه تنفیذ حکم رییس جمهوری فرمودند رییس جمهوری هرچه زودتر اعضای کابینه را تعیین کند اما حضور دولت در استانها با تعیین استانداران تجلی پیدا می‌کند و این اقدام باید هرچه زودتر در جهت رفع مشکلات مردم انجام شود.

وی افزود: فعالیت آقای معتمدیان در حرکتهای جهادی موج پنجم شیوع کرونا که استان به نوعی غافلگیر شد، قابل تقدیر است. در دولت قبل حاضر نشدند معارفه جدی برای ایشان انجام دهند اما ایشان منتظر نماندند و فعالیتهای چشمگیر و خوبی در دوران پایانی دولت قبل و در زمان اتمام اعتبارات انجام دادند.

علم الهدی ادامه داد: خراسان رضوی با دهها مساله امنیتی، اقتصادی و مرزی و حضور میلیونی زائران روبرو است و آقای معتمدیان در مسائل و شرایط بحرانی اخیر خدمات قابل توجهی انجام دادند.

وی گفت: مساله بومی بودن استاندار که مورد مطالبه نمایندگان مجلس و سایر مسوولان بود با انتخاب آقای نظری محقق شد، تسلط ایشان به همه زوایا و مسائل استان و همچنین روحیه جهادی ایشان مورد قبول و بزرگترین امتیاز برای انتخاب وی در مسوولیت استانداری خراسان رضوی است.

امام جمعه مشهد افزود: در حالی که در یک موقعیت خاص تعطیلی برای کارخانه ها و مشکلاتی برای واحدهای تولیدی پیش آمد آقای نظری به میدان آمد و مشکلاتی را که به خاطر برخی غفلتهای مسوولان قبلی روی داده بود، به خوبی برطرف نمود.

وی ادامه داد: آقای نظری در مهار بحرانهای امنیتی که در سالهای قبل در مشهد روی داد به همراه سایر همکاران نقش مهمی ایفا کرد بطوریکه رهبر معظم انقلاب در جلسه ای وضعیت و آرامش مشهد در آن ناآرامی ها را به عنوان یک نمونه موفق عنوان کردند.

علم الهدی برخی خصوصیات خراسان رضوی را ملی دانست و گفت: از وزیر کشور می خواهیم توجه  ویژه به مشهد داشته باشد، انتظار مدیریت جامعی برای این استان داریم.

وی افزود: با توجه به مرز این استان و هجوم عظیم مهاجران از کشور همسایه و مساله مواد مخدر، خراسان رضوی به عنوان یک استان مرزی دارای شرایط خاص است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: با توجه به این وضعیت باید در انتخاب مدیران کل و مسوولان استانی هم به این ویژگی های استان توجه شود.

در این مراسم از خدمات محمدصادق معتمدیان، استاندار پیشین خراسان رضوی قدردانی و یعقوبعلی نظری به عنوان استاندار جدید این استان معرفی شد.

نظری متولد ۱۳۴۰ در شهرستان فریمان و دارای مدرک کارشناسی ارشد امور دفاعی و کارشناسی جغرافیاست. وی پیش از این فرمانده سپاه امام رضا(ع)، معاون لشکر پنج نصر خراسان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا(ع) و عضو ستاد ویژه تدابیر اقتصادی خراسان رضوی بود وی همچنین مسوولیت فرماندهی سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی را در کارنامه خود دارد.

محمدصادق معتمدیان، استاندار پیشین خراسان رضوی نیز به عنوان استاندار آذربایجان غربی از اعضای هیات دولت رای اعتماد گرفته است.

معتمدیان که یک سال قبل پس از علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی شده بود قبل از آن استاندار خراسان جنوبی بود.

کد خبر 633435 برچسب‌ها سردار احمد وحیدی- وزیر کشور سید احمد علم الهدی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سردار احمد وحیدی وزیر کشور سید احمد علم الهدی خراسان رضوی علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ در حوزه صنایع معدنی و صنعت ۱۵۰ همت سرمایه‌گذاری اتفاق افتاده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، ضمن بیان اینکه صنایع معدنی یکی از ظرفیت‌های جدی استان به شمار می‌رود، اظهارداشت: از شهریور 1400 تا پایان 1402 در حوزه صنایع معدنی و صنعت 150 همت سرمایه‌گذاری اتفاق افتاده که طبیعتاً در رشد تولید و اشتغال استان تأثیرگذار بوده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: تعداد 1342 پروانه بهره‌برداری جدید در دو سال و نیم گذشته صادر شده که بخشی ایجادی و بخشی توسعه‌ای بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه تلاش دستگاه‌ها در سال 1403 از نظر جریان اقتصادی باید انسجام، تلاش بیشتر و خروجی بهتر باشد.

نظری بیان کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده از وزارت صمت، به ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان در دو سال و نیم گذشته 26 و نیم درصد اضافه شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، سیاست ما در بخش‌های مختلف این است که زمینه را برای بخش خصوصی فراهم کنیم.

انتهای پیام/282

 

 

دیگر خبرها

  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی خراسان رضوی