Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس انقلابی شرایط سختی کاری کارمندان قوه قضائیه را متوجه شده است، گفت: طرح افزایش حقوق کارمندان قوه قضائیه در حال حاضر اعلام وصول شده است و در نوبت صحن علنی مجلس قرار دارد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به طرح «افزایش حقوق کارکنان قوه قضائیه» که در حال بررسی در مجلس شورای اسلامی است، گفت: اگر بخواهیم خدمات بیشتری در حوزه قضایی به مردم صورت گیرد و یا این‌که فساد را جمع کرده و انگیزه افراد را برای خدمت‌رسانی در دستگاه قضایی بالا ببریم باید به حداقل‌های حقوقی کارمندان قوه قضائیه و قضات رسیدگی و توجه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید کارمندان قوه قضائیه را از نظر حقوق و دستمزد تأمین کنیم، اظهار داشت: در این صورت اگر کارمندی به سمت مسائل فساد برانگیز حرکت کرد باید با وی برخورد شدید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه حقوق ناکافی کارمندان باعث می‌شود تا رابطه‌ها به هم بریزد، اظهار داشت: باید به افزایش حقوق کارمندان قوه قضائیه توجه شود، همچنین برخی‌ها از سختی کار کارمندان قوه قضاییه با خبر نیستند لذا با توجه به سختی کار کارمندان و قضات قوه قضائیه و همچنین با توجه به فشار کار، تهدیدات و پاسخگویی مداوم مردمی، این حق این کارکنان است که از نظر مالی تأمین شوند.

رئیس کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سختی کار کارمندان قوه قضائیه از سایر ارگان‌ها بیشتر است، اظهار داشت: معتقدم افزایش حقوق کارمندان قوه قضائیه با توجه به‌سختی کارشان، باید در نظر گرفته شود؛ بنابراین مجلس باید کمک کند تا کارمندان این دستگاه افزایش حقوق داشته باشند.

غضنفرآبادی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم تا دستگاه قضایی، دستگاه سالم باشد، باید به حقوق کارمندان این دستگاه توجه داشته باشیم.

رئیس کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس انقلابی شرایط سختی کاری کارمندان قوه قضائیه را متوجه شده است، گفت: طرح افزایش حقوق کارمندان قوه قضائیه در حال حاضر اعلام وصول شده است و در نوبت صحن علنی مجلس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: سخنگوی کمیسیون مشترک مجلس: آماده دریافت نظرات کارشناسی درباره طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی هستیم

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی حقوقی و قضایی سختی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیات رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرایت شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی گفت: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تامین نیازهای دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار کرد: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند؛ لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنج‌شنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087947 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه