Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از آر تی، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی مدعی شد که چین و روسیه برتری نظامی بر آمریکا ندارند؛ چرا که آمریکا برترین نیروی نظامی در تاریخ جهان محسوب می‌شود.

بایدن در دیداری با رأی دهندگان در بالتیمور که از سوی شبکه سی ان ان برگزار شده بود، گفت: چین، روسیه و بقیه جهان می‌دانند که ما قوی‌ترین ارتش تاریخ دنیا را داریم؛ بنابراین لازم نیست نگران شوید که آیا آن‌ها قوی‌تر خواهند شد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن ادامه ادعا‌های خود گفت:، اما ما باید از این مسأله نگران شویم آیا آن‌ها در فعالیت‌هایی درگیر خواهند شد که آنان را در موضعی قرار دهد که دچار اشتباهی فاحش شوند یا خیر.

بایدن در ادامه اعلام کرد به دنبال جنگ سرد با چین نیست؛ اما آمریکا از اصول خود در روابط با پکن کوتاه نخواهد آمد.

او گفت: من وقت زیادی را با شی جین پینگ گذراندم و بیش از هر رهبر دیگر جهانی با او صحبت کردم. برای این می‌شنوید که گفته می‌شود بایدن به دنبال جنگ سرد جدیدی با چین است. من به دنبال جنگ سرد با چین نیستم، می‌خواهم چین متوجه شود ما عقب نشینی نمی‌کنیم و نظرات مان را تغییر نمی‌دهیم.

اظهارات وی در خصوص قدرت برتر بودن آمریکا در حالی بیان می‌شود که رسانه‌های خبری اعلام کرده اند او در سخنانی نیز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد واکنش واشنگتن در صورت حمله احتمالی چین به تایوان گفته است: آمریکا تایوان را بخشی از خاک خود می‌داند و در صورت بروز هر گونه حمله احتمالی از این جزیره دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن نیروی نظامی رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بایدن به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شنبه شب به وقت محلی در اظهارنظری مداخله جویانه برغم هشدارهای تهران به واشنگتن برای عدم دخالت در پاسخ ایران به حمله رژیم سرائیل به کنسولگری اش در دمشق سوریه اعلام کرد: «من به تازگی با تیم امنیت ملی خود برای اطلاع از حملات ایران علیه اسرائیل ملاقات کردم. تعهد ما نسبت به امنیت اسرائیل در برابر تهدیدات ایران و نیروهای نیابتی آن، قاطع و مستحکم است.»

کد خبر 844126 برچسب‌ها ایران و اسرائیل ایران و آمریکا خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اخاذی علنی اوکراین از آمریکا با توسل به قیمت نفت!
  • واشنگتن و متحدانش به‌دنبال راه‌های جدید اجرای تحریم‌های کره شمالی
  • مدودف: دود جنگ ایران و اسرائیل به چشم بایدن می‌رود
  • بایدن در اوکراین شکست خورده است
  • مدودف: دود جنگ ایران و اسرائیل به چشم بایدن می رود
  • سناتور آمریکایی: در سیاست‌ خارجی خود شکست خورده‌ایم/ بایدن عمدا جنگ اوکراین را طولانی کرده
  • واکنش بایدن به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل
  • واکنش فرانسه، انگلیس و روسیه به حمله ایران به اسرائیل
  • ۸۴۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • ادعای رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا: دنبال اجتناب از جنگ هستیم