Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال (امید) قهرمانی جهانی روزهای ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان از روز دوشنبه دهم آبان (اول نوامبر) آغاز می‌شود. سرگئی کوتوزوف در وزن ۷۲ کیلوگرم و آرتور سارگسیان مدال‌آوران بزرگ جهانی فدراسیون کشتی روسیه‌ به همراه ۲۳۲ نفر دیگر در این پیکارها حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کوتوزوف در اسلو تا فینال وزن ۷۲ کیلوگرم پیش رفت اما در فینال برابر مالخاز امویان از ارمنستان مغلوب شد. سارگسیان نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت و تنها شکست او برابر قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم پیکارهای بزرگسالان جهان در نروژ یعنی محمدهادی ساروی بود.

مسابقات کشتی زنان نیز از ۱۲ آبان با حضور ۱۴۸ کشتیگیر آغاز میشود.

۲۳۹ آزادکار نیز از روز جمعه ۱۴ آبان (۵ نوامبر) آغاز میشود. انتظار می رود ارنظر آکمات علی‌اف دارنده مدال برنز سال ۲۰۲۱ جهان از قرقیزستان روسیه و آرسن هاروتونیان از ارمنستان و ابوبکر آباکاروف از جمهوری آذربایجان نیز در بلگراد حضور داشته باشند.

آکمات علی‌اف در وزن ۷۰ کیلوگرم در پیکارهای جهانی ۲۰۲۱ بزرگسالان جهان در نروژ به فینال راه یافت اما برابر ماگومدمراد گادژیف از لهستان مغلوب شد و به مدال نقره رسید. هارتونیان در وزن ۶۱ کیلوگرم و آباکاروف در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز نتوانستند به فینال راه یابند و صاحب مدال برنز شدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی کشتی کشتی آزاد کشتی قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش کشورمان در فینال وزن ۷۵- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

صدیقه دریایی ملی پوش وزن۶۵ -کیلوگرم هم توانست با غلبه بر حریف ترکیه‌ای خود صاحب مدال طلا شود. او  برای صعود به فینال توانست حریف هندی خود را شکست بدهد.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد