Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعباس بهرامی نیا روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با نصب دوربین‌های نظارتی و سامانه‌های هوشمند در بیشتر محورهای استان براساس هماهنگی‌های صورت گرفته بین این سازمان و پلیس راه ناجا، تمامی خودروهای پلاک عمومی حامل کالا یا مسافر که دارای اسناد حمل و نقلی هستند، شناسایی و مورد رصد دوربین‌ها قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این اسناد شامل بارنامه و صورت وضعیت است، افزود: درصورت مشاهده هرگونه تخلف مطابق با مقررات برخورد خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد:  در حال حاضر ۱۰۳ دوربین ثبت تخلف سرعت و ۵۴ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان فعال است.

خوزستان دارای ۱۸ هزارو ۵۵۸ کیلومتر راه است که از این میزان ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا تردد جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا تردد جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان پلیس راهور ناجا تردد جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی ۳۵ هزار و ۷۵۲ مسافر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر مزیدی عصر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا ۷ فروردین ۱۴۰۳ با انجام پنج هزار و ۶۲۰ سفر تعداد ۳۵ هزار و ۷۵۲ مسافر در سطح استان جا به جا شده‌اند.

سرپرست معاونت حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته در تأمین ناوگان حمل و نقل مسافری در ایام طرح نوروزی علی رغم افزایش ۳ درصدی تعداد سفر در بحث تعداد مسافر کاهش ۳۶ درصدی داشته‌ایم.

مزیدی ادامه داد: انجام سه هزار و ۷۳۷ سفر درون استانی منجر به جا به جایی ۱۷ هزار و ۱۶۳ مسافر شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: همچنین ۲۱ هزار و ۲۳۳ مسافر در زمان مذکور وارد استان شدند.

کد خبر 6063743

دیگر خبرها

  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های استان بوشهر ثبت شد
  • ۴۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی قم جابه‌جا شدند
  • محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی در شبهای قدر
  • جابه جایی ۳۵ هزار و ۷۵۲ مسافر در خراسان جنوبی
  • کنترل و نظارت بر بیش از ۷۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • دو میلیون تردد در مسیرهای استان ایلام ثبت شده است
  • ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های خوزستان
  • جابجایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۸ میلیون و ۷۴۴ هزار تردد در جاده‌های استان مرکزی
  • ۲۰ دوربین ثابت عکس‌برداری در راه‌های استان قم نصب می‌شود