Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@13:18:21 GMT

کادر فنی تیم های ملی کاراته پایه تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۹۸۲۸

کادر فنی تیم های ملی کاراته پایه تکمیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی کاراته کشورمان در تمامی رده‌های سنی ۲۸ آذر لغایت اول دی ماه می‌بایست در رقابتهای قهرمانی به میزبانی قزاقستان به روی تاتامی بروند.

بر همین اساس و پس از انتخاب سرمربیان تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید، برگزاری مسابقات انتخابی در زنجان و آغاز اردوهای آماده سازی، با اعلام اسامی مربیان دیگر، کادر فنی این تیم‌ها کامل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی نوجوانان که رضا میدانرو (آذربایجان غربی) به عنوان سرمربی انتخاب شده بود، مهدی احمدی از البرز، قسمت اسیابری از قزوین، محمد محمدی از فارس، نریمان ضامنی از مازندران و ایرج زرین از زنجان به عنوان مربی فعالیت خواهند کرد.

مهدی جعفری (البرز) در رده سنی جوانان سرمربی است و تورج ساسانی از کرمانشاه، الله کرم شهگل از همدان، حسین سمندر از تهران، سجاد شربتی از کرمان و حسین کوهی (بدنساز جوانان و نوجوانان) فعالیت همکاری می‌کند.

در رده سنی امید نیز که هدایت آن را علیرضا کتیرایی از قم به عنوان سرمربی برعهده دارد، موسی گنج زاده از تهران، حمیدرضا فرهادی از کرمانشاه، ابوالقاسم پایدار از قم و مجید خسروی از مرکزی (روانشناس) کادر فنی را تشکیل می‌دهند.

سیامک صحرانورد نیز مدیریت تیم‌های ملی در رده‌های پایه را برعهده دارد.

با اعلام فدراسیون کاراته اردوی آماده سازی تیم امید در کرمانشاه، جوانان در البرز و نوجوانان در آذربایجان غربی تشکیل شده و این تیم‌ها تا قبل از اعزام به قزاقستان ۶ مرحله اردو را پشت سر خواهند گذاشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاراته کادر فنی تیم ملی کاراته کادر فنی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، براساس رای‌گیری انجام شده، عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.
همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری برگزیده شدند.

پسران با ۶ سهمیه در ماراتن انتخابی تیم ملی


شورای فنی هیات وزنه برداری همدان با انجام رای گیری، ۶ وزنه بردار را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان انتخاب کرد.
سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان) ، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان) ، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان) ، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

همچنین براساس رای‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی