Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌و‌گو با میزان در رابطه با بازی پرسپولیس و فولاد اظهار داشت: ۳ بازی اول هر تورنمنت و لیگی حائز اهمیت است. به خصوص بازی نخست؛ چون تیم‌ها از یکدیگر شناخت ندارند و می‌توانند بهترین نتایج را رقم بزنند. مثل بازی گل‌گهر – تراکتور که یک نتیجه غیرقابل پیش‌بینی رقم خورد. امیدواریم فردا هم پرسپولیس با پیروزی مقابل فولاد دل هواداران را شاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر دو تیم پرسپولیس و فولاد تغییرات زیادی داشتند گفت: فولاد تغییرات بیشتری داشته، پرسپولیس نیز ۳۰ درصد از بازیکنان تاثیرگذارش تغییر کرده است. شاگردان گل‌محمدی باید فردا با یک ترکیب ایده‌آل وارد زمین شوند تا ۳ امتیاز بازی را بگیرند و آرامش به تیم بازگردد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس مقابل الهلال نباخت! یک تیم ایرانی باخت، عنوان کرد: پرسپولیس با مشکلاتی که پیش از بازی داشت، قبل از بازی ۳ – ۰ باخت. فاصله پرسپولیس و الهلال ۳ گل نبود اما بضاعت فوتبال ایران و دانش مربیان ما همین است. پرسپولیس هم در حد یک تیم ایرانی و هم در سطح آسیا خوب است، اما در چهار تیم نهایی آسیا با مشکل مواجه است؛ چون کشور‌های دیگر هزینه‌های زیاد برای تیم‌هایشان می‌کنند. به‌ عنوان یک پرسپولیسی به تیم محبوبم افتخار می‌کنم؛ چراکه قهرمانی‌های پرسپولیس همیشه در ایران قابل ستایش بوده و هست.

داداش‌زاده در پایان گفت: تیم‌ملی هم روزهای خوبی را تجربه می‌کند و خوب نتیجه می‌گیرد. موفقیت تیم ملی موفقیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس است. اما متاسفانه تیم‌ملی تنها متشکل از سه، چهار تیم شده است. از مسئولان می‌خواهم کمک کنند تا یک فوتبال سالم داشته باشیم. عزیزی‌خادم اتفاقات خوبی را برای فوتبال رقم زده و دست دلال‌ها و  مافیا را از فوتبال ایران کوتاه کرده به همین خاطر از او تشکر می‌کنم. بیشتر بخوانید: اعلام اسامی داوران هفته دوم لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بهزاد داداش زاده پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است

آفتاب‌‌نیوز :

مصدومیت بیرانوند باعث شد تا امیررضا رفیعی گلر جوان قرمز‌ها فرصت بازی کردن پیدا کند و خودی نشان دهد. رفیعی جوان در ۴ بازی که برای پرسپولیس بازی کرده،۴ کلین شیت ثبت کرده و یک رکورد جدید و خاص در فوتبال ایران به ثبت رسانده است. پرسپولیسی شدن رفیعی و حضور او در آکادمی پرسپولیس هم ماجرای جالبی دارد. او تا همین دو سال قبل گلر چهارم نساجی بود و اصلا فرصتی برای دیده شدن پیدا نمی‌کرد.

در همان زمان او به یکی از مربیان آکادمی پرسپولیس معرفی شد و بعد از حضور در تمرینات تیم امید پرسپولیس مورد توجه مربیان این تیم قرار گرفت. رفیعی مثل خیلی دیگر از بازیکنان آکادمی پرسپولیس بعضی وقت‌ها در تمرینات تیم بزرگسال هم شرکت می‌کرد. حضور او در تمرین تیم بزرگسال باعث شد تا ننکا مربی گلر‌های برزیلی سابق پرسپولیس امیررضا را بپسندد و فورا به یحیی گل محمدی اعلام کرد زمینه عقد قرارداد با این بازیکن را فراهم کند.

ننکا علاقه زیادی به رفیعی داشت و همواره در تمرینات پرسپولیس از او به عنوان آینده گلری ایران و پرسپولیس یاد می‌کرد. قرارداد رفیعی با تیم امید پرسپولیس ۱۰۰ میلیون بود و قرارداد این فصل این گلر باآتیه فقط ۵۰۰ میلیون تومان است. حالا با توجه به درخشش رفیعی در پرسپولیس و حضور او در ترکیب اصلی، بعید است مدیران این باشگاه برای فصل بعد دوباره به سراغ جذب گلر بروند. رفیعی و بیرانوند هر دو با پرسپولیس قرارداد دارند و برای فصل بعد هم پیراهن پرسپولیس را خواهند پوشید و به نظر می‌رسد سرخ پوشان برای سال آینده هم نگرانی از بابت دروازه نخواهند داشت.

همچنین قرار است با توجه به درخشش رفیعی در پرسپولیس، قرارداد این بازیکن تمدید و البته مبلغ قراردادش هم اضافه شود تا این گلر جوان و با استعداد با انگیزه بیشتری به کارش در پرسپولیس اضافه شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است
  • خبر خوب برای پرسپولیسی ها درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند