Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@02:57:22 GMT

پرداخت پاداش ۵ هزار دلاری به بازیکنان لبنان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۹۸۷۱

بازیکنان لبنان پاداش ۵ هزار دلاری دریافت کردند

اعضای تیم لبنان قبل از دیدار با ایران پاداش گرفتند.

به گزارش طرفداری، فدراسیون فوتبال لبنان در پی نمایش خوب تیم ملی این کشور در دیدارهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی تصمیم گرفت قبل از بازی بعدی برابر ایران پنج هزار دلار پاداش به بازیکنان و کادر فنی این تیم پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم‌های ملی لبنان و ایران در دور پنجم این بازی‌ها 20 آبان برگزار خواهد شد.

فدراسیون فوتبال لبنان همچنین با توجه به شرایط سخت اقتصادی این کشور کمک‌های مالی 30، 10 و چهار هزار دلاری برای تیم‌های لیگ برتر، دسته اول و دوم این کشور در نظر گرفته است.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 10 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (هشت امتیاز)، لبنان (پنج امتیاز)، امارات (سه امتیاز)، عراق (سه امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) هم رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس طرفداری، طرفدار هیچ فدراسیونی نبوده و نیست، حتی شما! / حافظه تاریخی افشاگری مربی و بازیکن سابق تیم ملی علیه خوبان عالم! یکه تازی رونالدو ادامه دارد؛ گلزنی برابر 38 تیم مختلف در رقابت های اروپایی مورد عجیب گروه پنجم لیگ قهرمانان: تفاضل گل منفی برای 3 تیم و تفاضل گل 12+ برای بایرن

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد

رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره ممنوعیت تبلیغ کولر گازی گفت: در برنامه هفتم یک حکمی آوردیم به نام بهینه‌سازی مصرف انرژی که شامل نفت، گاز، برق و ... است که اگر دولت آن را اجرایی کند سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور ایجاد می‌شود.

وی اظهار کرد: ما چقدر از آب باران استفاده می‌کنیم و آن را ذخیره می‌کنیم و باید پرسید در کجای کشور از آب باران استفاده می‌شود و آب این سیل‌هایی که می‌آید در کجا ذخیره می‌شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا بیان کرد: در قدیم در روستا‌ها و بعضی از شهر‌ها حتی کریدور‌های جاده‌ای خزینه آب وجود داشت و از آن برای آب شرب استفاده می‌شد، اما الان چرا از آن استفاده نمی‌کنیم. 

سنگدوینی ادامه داد: الان برای استفاده از دستشویی و حمام از آب شرب استفاده می‌کنیم لذا باید به سمت استفاده از آب باران برویم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر از نعمت‌های خدادادی مثل آب باران استفاده کنیم خیلی از مشکلات کشور حل می‌شود.

وی اظهار کرد: در بخش کشاورزی پنج تا هفت درصد مصرف، آب شرب است و بالای ۹۰ درصد آب کشاورزی استفاده می‌شود، اما کشاورزی ما بهینه نیست، چون غرقابی است و کشور ما برای این نوع آبیاری مناسب نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • همدانی: تجربه استقلال تعیین کننده است
  • اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • هدفگذاری تجارت ۷۰۰ میلیون دلاری بین ایران و تاجیکستان
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • شورای عالی امنیت ملی در جایگاه تراز
  • (ویدئو) لغو معافیت ۱۰ میلیارد دلاری ایران؟!
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد